• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-01 15:11:46 följande:
    Klippt från en blogg:

"Är det någon som är sugen på en ny talangjakt? Nu har man kommit fram med en ny programidé i Sydafrika. Man har skapat ett nytt program som ska heta SEX-FACTOR istället för talangtävlingen X-FACTOR. Och vad går den talangtävligen ut på? Jo att ha sex framför jury och publik där man som publik även kan vara med och rösta. Och vinnaren får kontrakt på att få vara med i en porrfilm."

Skall jag anmäla er? Drömmer
    FörvånadFörvånadFörvånadSpökeDödSpökeFörvånadFörvånadFörvånad
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • AnPa

Asereht: Jag tror att jag får be min mormor om hjälp när jag väl kommit till hålen, hon är riktigt duktig på att sy och har några high-tec maskiner så det blir nog bra ;) Jag får nog prova mig fram med formen, kanske är bra med rundat och små "vingar" ut som skydd :)

• AnPa

Ekorrfamiljen: Okej, ja den verkar smart! Jag provkörde den i butik (fast utan barn i) och den var lite svår att svänga runt hörn med då den är lång. Men den är ju smidig som är så smal! Man kan inte få allt tyvärr ;) Mitt ryggonda har precis börjat gå över från grav med V, men då lade jag om kosten vid nyår och har tappat 12 kg också, så jag förstår dig! Jag har sökt lite olika men alla inom försäljning/marknadsföring! Ska bli superspännande att se om jag kommer in och isf få använda hjärnan lite mer ;)

• AnPa

K Kavat: Taxk! Vad mysigt att ni alla verkar ha många barn (vill jag också en vacker dag!). Jo men jag funderar på om inte vadd blir konstigt när man tvättar dynan? Annars verkar det vara en ultimat kombo och kanske lite mer lättformad i vagnen sen då vadden inte är lika "stel" som skummgummi :)

• Fröken Småland

Jag har "bara" två barn, känner mig i minorietet här . Lilleman fyller fyra i maj och dottern fyller åtta i juni. Vart tog tiden vägen?

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-01 15:50:49 följande:
    Fröken Småland: då måste du nästan baka en till ju! Eller ska de få (som jag bestämt att mina barn ska) åka vagn tills de skaffar moppe? ;)
    Det blir tyvärr inga fler barn här

Och ja, lilleman skall åka tills han åtminstone blir tolv. Flytta hemifrån får han aldrig göra
  • Fröken Småland

Förresten så börjar jag (nästan) känna mig "klar" med barnvagnar . Jag skall ha en Bee denim som avskedspresent men annars är jag inte sugen på något särskilt. Förutom möjligen en BabyJogger City Mini 4 Oskyldig

• Thulo

Välkommen AnPa

jag har 6 barn 20, 19, 16, 9, 3 och 8 månader. Dom som är 19 och 16 är tjejer resten är grabbar

Äldsta dottern flyttade hemifrån ett tag men det höll inte med killen så just för tillfället bor hon i lillasysters rum.

Har haftminst 25 vagnar har tappat räkningen

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11