-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
-
hehebohusbebis skrev 2011-05-23 22:17:33 följande:shoppa däremot. Thats my thing
-
Den här köpte jag i helgen *kär* Det är något speciellt med Gollas väskor
-
Fröken Småland skrev 2011-05-23 21:30:26 följande:VA?!?!?! Har du aldrig Traderat? Trodde inte att det fanns någon kvar som inte gjort det
Nope! Gick åt helskotta då jag gjorde det en gång med en väldigt osympatisk säljare som (trots att V var väldigt sjuk) vägrade möta upp blivande maken så att han kunde få varan och betala. De jobbade i samma stadsdel. Jag försökte ordna det på alla möjliga olika sätt och hon sket i att svara på mail mm.
MEN jag ska försöka mig på det där igen, man verkar ju kunna göra finfina fynd!
-
Men vad tristAnPa skrev 2011-05-24 07:46:49 följande:
Nope! Gick åt helskotta då jag gjorde det en gång med en väldigt osympatisk säljare som (trots att V var väldigt sjuk) vägrade möta upp blivande maken så att han kunde få varan och betala. De jobbade i samma stadsdel. Jag försökte ordna det på alla möjliga olika sätt och hon sket i att svara på mail mm.
MEN jag ska försöka mig på det där igen, man verkar ju kunna göra finfina fynd!
Kanske du kan våga dig på att sälja i alla fall
-
I Åsa?!! Är det som en påse typ? Hur stor? Till vad? Svårt att få uppfattning av storleken..Fröken Småland skrev 2011-05-24 07:42:22 följande:Den här köpte jag i helgen *kär* Det är något speciellt med Gollas väskor
-
Nej, Gud nej inte i metropolen ÅsaKavat skrev 2011-05-24 08:44:46 följande:I Åsa?!! Är det som en påse typ? Hur stor? Till vad? Svårt att få uppfattning av storleken..
Det är en 14" laptopväska, uuuuunderbart vacker (och helt onödig eftersom jag inte har någon laptop i den storleken)
-
Fröken Småland skrev 2011-05-24 08:51:41 följande:Nej, Gud nej inte i metropolen Åsa
Det är en 14" laptopväska, uuuuunderbart vacker (och helt onödig eftersom jag inte har någon laptop i den storleken)
-
Men då måste du ju köpa en som funkar i väskanFröken Småland skrev 2011-05-24 08:51:41 följande:Nej, Gud nej inte i metropolen Åsa
Ipad *viskar*
-
Vi har en sån (såklart, vilken dansk med någon form av självaktning har inte en sån?AnPa skrev 2011-05-24 09:16:23 följande:Men då måste du ju köpa en som funkar i väskan
Ipad *viskar*
) Och en 10" mini-PC, och en Samsung Galaxy Tab, och.... ja, skall jag räkna upp alla datorer, mobiler och navigatorer så blir listan lång
Men han gnäller inte på mina barnvagnar så jag låter honom hållas
Var och en har sitt missbruk