-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag medFröken Småland skrev 2011-05-25 09:02:58 följande:*känner mig något lugnare*
-
Blä, jag kommer ingen vart idag. Har packat lite Tradera-vinster som skall lämnas in till ombud idag men för att kunna åka till staden och göra alla mina åtta ärenden eller vad det är så måste jag först duscha. Och det känns oöverstigligt just nu
Men om jag inte kommer iväg snart så kommer jag att få tok-stressa och ändå inte hinna allt innan det är dags att vara hemma igen och ta emot skolbussen. *suckar över mig själv*
-
bohusbebis skrev 2011-05-25 08:30:40 följande:
har en bekännelse.... har aldrig varit på Ullared heller...
*ramlar nästan ur soffan*
*pheeeew*passau skrev 2011-05-25 08:49:47 följande:Oj oj bohus! *tar på mig ansvaret för bohus framtida överlevnad* -
Jag har heller adlrig varit på Ullared, varit i närheten men det blev inget av att åka dit då (fyra killar som hellre vill bada kändes inte lockande att släpa på).
Fast det kanske är mer ok när man bor så långt ifrån som jag gör.
-
Åh så skönt jag var inte ensam om att inte varit därAsereht skrev 2011-05-25 11:03:04 följande:Jag har heller adlrig varit på Ullared, varit i närheten men det blev inget av att åka dit då (fyra killar som hellre vill bada kändes inte lockande att släpa på).
Fast det kanske är mer ok när man bor så långt ifrån som jag gör.och jag bor ju ännu längre ifrån
-
*gör korstecken* Vik hädan ondska!!
Klart att man måste till Ullared, åtminstone EN gång i livet. Sen vet ni vad man säger; En gång Ullared - alltid Ullared!
-
Ja, Ullared är skoj, men allt är inte billigare... Men man hittar alltid saker man inte visste man behövde!
-
Nej, prismedveten måste man vara, men många av de saker som finns där kostar bara en bråkdel av vad de kostar i "vanlig butik". Själv hittade jag äntligen ett trevånings glas-kakfat som jag suktat efter i åratal, för 79:-Kavat skrev 2011-05-25 11:32:34 följande:Ja, Ullared är skoj, men allt är inte billigare... Men man hittar alltid saker man inte visste man behövde!
*kär* 2-delat fleecefodrat regnställ till Vemund fick jag för runt 200:- Såg ett liknande här i sta'n där varje del kostade över 300:-
Schampoo, tvättmedel och så'na saker kan man däremot lika gärna köpa på ÖoB.
-
brukar det inte alltid sluta så, som när man är på ikea ungefär... man har tänkt att fynda och köpa massor av saker och så kommer man ut med en påse värmeljus och några förpackningar servetter... (vi har allt lite lågpris mekkan häromkring åxå - men inget lågprispalats som i U)Kavat skrev 2011-05-25 11:32:34 följande:Ja, Ullared är skoj, men allt är inte billigare... Men man hittar alltid saker man inte visste man behövde!
-
förresten, på kusten där vi bor är man knappt i semesterparadisen på somrarna å trängs - och man handlar absolut inget... nån vecka senare är det alltid storrea när sommarbutikerna ska stänga