• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-19 13:31:40 följande:
    AnPa, det går bra. Släng med det bara. Kanske blir nån mer regnig dag framöver... Har ju liksom kört in mig på Bee-dynan (funkar tydligen fint även i Swiften säger Sjukhusmamman). Annars har jag nåt UJ-mönster åxå... Har du nåt snyggt kantband? Har bara svart kvar nu... Skulle vara läckert att plocka upp nån av färgerna i tyget....
    Ja jag tror att de passar bra i de flesta faktiskt Jag ska nog ha den i frogen och kanske någon gång i beet!

Nej jag har ju inte det, kanske får gå förbi syaffären när jag ska ut och hämta paket sen (min cerisa sommarsufflett och mugghållare har kommit).

Du får skicka ett ib med hur mycket du vill ha för den sen också
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-19 15:56:48 följande:
    www.tradera.com/Bugaboo-bee-2008-auktion_3408...

Vad ska man tro om detta? Vill hon sälja vagnen eller...
    (kanske inte platsar i denna tråd, men vet inte var jag ska slänga in denna lilla konfunderade iakttagelse)
    Hahaha, gillar sista meningen där.... "vagnen är ej till salu"... riktigt rolig annons Och självklart platsar den här i tråden, här platsar ju ALLT
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-05-19 12:56:11 följande:
    Jag tycker Brio Go ser lite coola ut men jag vill nog inte ha en. Skulle kunna tänka mig att låna en över en dag bara för att göra mig en uppfattning.
    tycker brio go's sittdel är himla trevlig !
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11