• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis

Ja va 17, en vacker dag kanske man kan slänga ut den på blocket annars (för jag kommer ALDRIG mer våga ställa till nåt på Tradera).

kompisen verkar inte riktigt lika övertygad som jag... men det var nog för att det blev krångligt... kanske får henne att hugga på den där breezen istället... tror jag ska hålla hårt i min, den må vara till åren kommen men attans så bra genom gyttja och över stock och sten... skulle antagligen inte våga köra en sprillans ny vagn på samma sätt, hur "billig" den är...

ska ev till göteborg i veckan... men det är en bra bit därifrån till ulricehamn va? billigare med posten än bensinpengar kanske....

• Fröken Småland

Ekorren: hur många blir ni på Zoo? Vi har börjat fundera på om vi skulle bo i stuga istället, det känns lite långt att släpa med sig husvagnen. Eventuellt kanske det blir en natt då istället och jag tänkte att det kanske kunde vara intressant att dela en 6-bäddars stuga? Skall kolla runt vad det kan tänkas kosta i så fall.

• zasata
    bohusbebis skrev 2011-05-24 16:57:01 följande:

Alltså, man e ju inte riktigt klok... "råkade" ropa in ett swiftchassi -10 (det gamla) på T igår för nästan inga pengar... MEN det går inte att få tag på alla delar visar det sig... De flesta nya passar inte...

Ska jag kosta på frakten (dubbelt så mycket som själva chassit) och ha ett chassi hemma, ifall att man hittar lite delar efterhand... Eller ska jag betala auktionen och låta säljaren behålla chassit...

Syrran har en kompis som är på jakt efter en bra vagn (och jag är ju så förälskad i swirre att jag nu lovordar den för alla) och vi tänkte ev att vi skulle bygga ihop en till henne...

Är det kanske nån som vet nåt hemligt ställe där man kan hitta swifthjul och sufflett (ev även klädsel, har köpt en sprillans ny chiliklädsel -11, vet inte om den passar) Har 2 extrahjul till min gamla Breeze, men tvivlar på att dessa passar...

Skulle ha pushat på henne att köpa en ny Breeze medans de fanns... Och ångrar nu att JAG inte köpte en ny Breeze, så kunde hon ju tagit min gamla...

vad är skillnaden på gamla och nya chassit?
  • Fröken Småland

Ekorren: Sundbyholms camping som ligger 20 min utanför Eskilstuna vill ha 700 kr för en sjubäddsstuga. Fast då är toa och kök i en byggnad intill. Sånt bryr inte jag mig om

Och Mälarbadens camping har stugor för 560/ 4 bäddar.

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 20:55:55 följande:
    Ekorren: Sundbyholms camping som ligger 20 min utanför Eskilstuna vill ha 700 kr för en sjubäddsstuga. Fast då är toa och kök i en byggnad intill. Sånt bryr inte jag mig om

Och Mälarbadens camping har stugor för 560/ 4 bäddar.
    Jag troooor att Ekorren bokade hotellrum någonstans på vägen om jag förstod det rätt?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-05-24 20:59:41 följande:
    Jag troooor att Ekorren bokade hotellrum någonstans på vägen om jag förstod det rätt?
    Äh, vem bryr sig? Ekorren är en tönt Obestämd

Flört
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11