-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Va tyst å lugnt det var här inne idag då....
Men hos oss är det livat! Vi rusar runt i huset med vår läckra lime-Swirre! Tjoho vilken goding!!!
-
Såg du inte min länk? Testar igen. Det finns stugor att hyra. Vi sätter nog upp förtältet men har inga sängar eller värme där ute så det är nog inte så lämpligt för de småEkorrfamiljen skrev 2011-05-21 19:02:16 följande:Vilken camping ska man välja? *har ingen husvagn*
parkenzoo.se/boende/ -
Oh vad kul att din också kommit fram!bohusbebis skrev 2011-05-23 19:59:33 följande:
Men hos oss är det livat! Vi rusar runt i huset med vår läckra lime-Swirre! Tjoho vilken goding!!!
Roligt att ni båda blev nöjda
-
bohusbebis skrev 2011-05-23 19:59:33 följande:
Har ju varit upptagen med att springa till posten idag
-
Bohus: du har väl inte missat att det är 100 gratisauktioner på Tradera fram till midnatt? Det är därför det är så tyst här
-
Hahaha, alla har roat sig med att rensa förråden menar du? Nu borde ju bohus våga sig på tradera igen *kommer från hon som aldrig vågat*Fröken Småland skrev 2011-05-23 20:09:35 följande:Bohus: du har väl inte missat att det är 100 gratisauktioner på Tradera fram till midnatt? Det är därför det är så tyst här
-
VA?!?!?! Har du aldrig Traderat? Trodde inte att det fanns någon kvar som inte gjort detAnPa skrev 2011-05-23 20:11:41 följande:Hahaha, alla har roat sig med att rensa förråden menar du? Nu borde ju bohus våga sig på tradera igen *kommer från hon som aldrig vågat*
-
Till er som har FB
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_206424366063530
gå med! :)
-
nä, sälja på tradera e inte min grej. barnloppis låter roligareFröken Småland skrev 2011-05-23 20:09:35 följande:Bohus: du har väl inte missat att det är 100 gratisauktioner på Tradera fram till midnatt? Det är därför det är så tyst här
-
shoppa däremot. Thats my thingbohusbebis skrev 2011-05-23 22:16:34 följande:nä, sälja på tradera e inte min grej. barnloppis låter roligare