• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau

ska hämta en beige frog
    S har deklarerat att hon är stor så d räcker med ståbräda!
    tror jag vad jag vill på men vi har med en bärnmes om d kniper...

skulle jag inte hämtat vagnen i Älmhult så hade jag utan tvekan kört PT!
    men orkar inte ha med mig för mkt, d e sjukt mkt packning ändå nör man måste räkna med både sol/bad å hällregn å snålblåst å halvfint...
    typ allt utom vinteroverall

• passau
    Fröken Småland skrev 2011-05-25 15:02:38 följande:
    Passau: vad är det för vagn du skall hämta? Synd att inte BuggyPoden passar på Buggan
    d var därför jag köpte den!
  • Fröken Småland
    passau skrev 2011-05-26 11:11:52 följande:
    ska hämta en beige frog
    S har deklarerat att hon är stor så d räcker med ståbräda!
    tror jag vad jag vill på men vi har med en bärnmes om d kniper...

skulle jag inte hämtat vagnen i Älmhult så hade jag utan tvekan kört PT!
    men orkar inte ha med mig för mkt, d e sjukt mkt packning ändå nör man måste räkna med både sol/bad å hällregn å snålblåst å halvfint...
    typ allt utom vinteroverall
    Men då har du ju två Buggor sen, en till varje barn Alternativt lägg Sittyn i botten på packningen och ta fram om det behövs. Den är verkligen inte skrymmande.
    passau skrev 2011-05-26 11:12:12 följande:
    d var därför jag köpte den!
    Nej, jag menar BuggyPod. Vänta skall jag fixa bild.
  • passau
    Fröken Småland skrev 2011-05-26 11:41:58 följande:
    ryser och älskar min PT
  • passau

hon skulle ju köpa min kura-säng igår...
    hon skulle komma 17 så jag bar upp säng, madrasser å allt på altanen för att slippa greja med det från källaren ensam med 2 barn å när kl. är 18 har hon ännu inte kommit men skickar ett sms att dom inte kommer ... GALEN!
    nu skulle dom komma på tisdag när vi kommer hem igen, tror jag vad jag vill på men ändå...
    sängen får stå i vardagsrummet tills vi kommer hem...

• Asereht

Hade gärna velat ha själv men någon sådan mcdreklam har vi minsann inte fått trots närheten till zoo.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11