• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Thulo

Vi har inte heller fått nån sån reklam fast vi bor ju en bit ifrån

• Ekorrfamiljen

passau: Du kunde slängt med sängen i paketet.. Jag SKA ha en sån säng till Vendel när vi flyttar.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • bohusbebis

Dagens vagnbyggardilemma... är det värt att bygga ihop en swift, gamla modellen som kommer att kosta omkring 3600 kr (inkl frakt av delarna)... Då blir trol olika färg på sufflett och klädsel... Eller ska jag säga åt säljaren av swiftchassit att hon kan behålla det... Kostar mer för mig att åka å hämta än att skicka m posten (även om jag kan fynda i div roliga outlettar på vägen.... då blir det ju ännu dyrare)

Eller är det nån "i familjen" som är intresserad av ett nytt swiftchassi av den äldre modellen (kallad pre-2010) och vill hämta i ulricehamn alt betala frakten...

kompisen är inte intresserad, om det blir en swift för dem vill de ha den nya modellen... (jag med, så jag tänker inte sälja vår och behålla den hopbyggda....).

• bohusbebis
    passau skrev 2011-05-26 17:22:48 följande:
    Betala å slipp hämta

redan betalad, tänkte att jag kan bjuda på det och låta säljaren behålla chassit så kan hon prova att sälja igen om hon känner för det... För det är fånigt att betala det dubbla för frakten och sen inte kunna använda det alls.

Dumt att man inte efterforskade före, men samtidigt är jag glad att jag inte betalade 550 för det som hon gjorde...

• bohusbebis
    passau skrev 2011-05-26 17:28:08 följande:
    Gissar att d inte lönar sig att få hem å sälja vidare?!
    tror inte det, kostar mig ju nästan 400 spänn... kanske får ut det....? känner en tjej som har haft ett till salu ett tag, men det verkar inte vara nån större åtgång på dessa...
  • Kavat

Varför går det inte att göra radbrytningar när man skriver från iphonen???

• passau
    Kavat skrev 2011-05-26 17:57:45 följande:
    Varför går det inte att göra radbrytningar när man skriver från iphonen???
    undrar jag med!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11