-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag minns inte vems namn jag fyllde i på ge-bort-tre-nummer-av-Råd
-
Fröken Småland skrev 2011-05-27 19:22:54 följande:Oooooooh, Löööööve you!
Då byter jag den mot du-vet-vad
Perfekt. Elric kommer äääälska dig.
Jag har en miljon av Kalle Kunskap böckerna från Max i min minneslista, för vi har EN och den har jag tvingats läsa VARENDA kväll sen vi fick den. Jag hade aldrig kunnat ana hur less man kan bli på en bok
( Jag är skapligt less på den musiksaga vi har också. Den är det ENDA man får lyssna på i bilen för lille herr diktator)
Jag har pratat med min mamma också, och hon skulle säga åt gubben hennes att kolla igenom all reklam. Hon kom hem idag så hon visste ju inte om hon också fått McD reklamen. -
Gaaah, glömde att appen bryter vid et-tecknet
Råd-och-Rön-talongen skulle det stå. Tror det var Prus och möjligen Kavat? I vilket fall som helst så är jag nog inte ensam om att spana in det rykande färska testet av bilstolar och sulkys -
Nif: antalet stämmer, men tack för att du är uppmärksam
-
är det därför jag fått den?!Fröken Småland skrev 2011-05-27 20:02:45 följande:Jag minns inte vems namn jag fyllde i på ge-bort-tre-nummer-av-Rådfast jag har redan fått tre nr.... nu har den inte kommit på ett tag....Fröken Småland skrev 2011-05-27 20:07:54 följande:Gaaah, glömde att appen bryter vid et-tecknet
Råd-och-Rön-talongen skulle det stå. Tror det var Prus och möjligen Kavat? I vilket fall som helst så är jag nog inte ensam om att spana in det rykande färska testet av bilstolar och sulkys -
Nu åker vi norrut, seeeeeeees
-
vi ska ju ändå inte ditFröken Småland skrev 2011-05-27 18:13:03 följande:Passau: du är bäst! Tack snälla även för Legolandbiljetten, kan du skrapa fram en till så är du min favorit forever!
försökte med grannen men dom han inte innan jag var tvungen å posta,,, -
HärligtFröken Småland skrev 2011-05-28 07:05:50 följande:Nu åker vi norrut, seeeeeeees
Kör försiktigt!
-
Seeeees!Fröken Småland skrev 2011-05-28 07:05:50 följande:Nu åker vi norrut, seeeeeeees
-
Vilken har ni? Jag har minst två stycken i tre ex utspridda här hemma.Nifelheim skrev 2011-05-27 20:05:25 följande:
Perfekt. Elric kommer äääälska dig.
Jag har en miljon av Kalle Kunskap böckerna från Max i min minneslista, för vi har EN och den har jag tvingats läsa VARENDA kväll sen vi fick den. Jag hade aldrig kunnat ana hur less man kan bli på en bok
( Jag är skapligt less på den musiksaga vi har också. Den är det ENDA man får lyssna på i bilen för lille herr diktator)
Jag har pratat med min mamma också, och hon skulle säga åt gubben hennes att kolla igenom all reklam. Hon kom hem idag så hon visste ju inte om hon också fått McD reklamen.