-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Nif: aha :) käka mer på Max alltså :) tur att de öppnar en i Alingsås snart
-
Fast de har tyvärr inte böckerna längreNifelheim skrev 2011-05-28 18:37:47 följande:
Nja. Den kostar ju faktiskt typ 35 kr, men då får man å andra sidan mat också
4 tror jagRiskiflickan skrev 2011-05-28 18:35:46 följande:Ase: hur många finns det totalt, vi har bara stjärnjaktenÅt där i fredags och då hade de skittråkiga Muminspel
Vi som valde Max istället för McD bara för att få en bok *muttrar*
-
Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....
-
Vi fick muminkortspel och memory nu i veckan, böcker för ett apr veckor sedan.Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:50:37 följande:Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....
-
Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:50:37 följande:Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....Vi fick boken för många veckor sen, vi äter inte så ofta på Max.Asereht skrev 2011-05-28 18:53:39 följande:Vi fick muminkortspel och memory nu i veckan, böcker för ett apr veckor sedan.
-
De kommer tillbaka, de har ganska begränsat utbud av leksaker....
-
Äter vi i farten när barnen är med blir det nästan alltid max då det är enda hamburgerhaket jag hittar något lämpligt att äta utan att behöva mecka med att pilal bort bröd och sånt.
-
Ase: samma här. Vi har Max på Allum i Partille, men i sommar öppnar ett i Alingsås med :)
-
Vi har fått två (en på vardera sidan stan) här det senaste året.Riskiflickan skrev 2011-05-28 19:47:42 följande:Ase: samma här. Vi har Max på Allum i Partille, men i sommar öppnar ett i Alingsås med :)
-
Vad bra, då kan man variera sig så de inte tror man äter så ofta