• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2011-05-28 18:37:47 följande:
    Hjärta Nja. Den kostar ju faktiskt typ 35 kr, men då får man å andra sidan mat också
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:35:46 följande:
    Ase: hur många finns det totalt, vi har bara stjärnjakten
    4 tror jag
    Fast de har tyvärr inte böckerna längre Åt där i fredags och då hade de skittråkiga Muminspel Vi som valde Max istället för McD bara för att få en bok *muttrar*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Riskiflickan

Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....

• Asereht
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:50:37 följande:
    Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....
    Vi fick muminkortspel och memory nu i veckan, böcker för ett apr veckor sedan.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Nifelheim
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:50:37 följande:
    Asereht skrev 2011-05-28 18:53:39 följande:
    Vi fick muminkortspel och memory nu i veckan, böcker för ett apr veckor sedan.
    Vi fick boken för många veckor sen, vi äter inte så ofta på Max.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht

Äter vi i farten när barnen är med blir det nästan alltid max då det är enda hamburgerhaket jag hittar något lämpligt att äta utan att behöva mecka med att pilal bort bröd och sånt.

• Asereht
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 19:47:42 följande:
    Ase: samma här. Vi har Max på Allum i Partille, men i sommar öppnar ett i Alingsås med :)
    Vi har fått två (en på vardera sidan stan) här det senaste året.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11