• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-05-27 20:07:54 följande:
    Gaaah, glömde att appen bryter vid et-tecknet

Råd-och-Rön-talongen skulle det stå. Tror det var Prus och möjligen Kavat? I vilket fall som helst så är jag nog inte ensam om att spana in det rykande färska testet av bilstolar och sulkys
    Ah, var det därför?! Hjärta
  • Kavat

Hur mår ni bohusbebis? Hoppas på bättre.

Magsjuka är INTE kul.... Kräks

• bohusbebis
    Kavat skrev 2011-05-28 15:50:59 följande:
    Hur mår ni bohusbebis? Hoppas på bättre.

Magsjuka är INTE kul.... Kräks

å va gulligt att du tänkte på oss, dessvärre inte nåt vidare... nån konstig influensa/ maginfluensa som drabbat mig å sonen, pappa å lillasyster verkar ännu oskadda...

Tur vi inte planerade nåt Zoo-besök...

Är det imorgon ni ska ses? Hoppas inte vårt gråovänder från väst drabbar eskilstuna. Kram på er alla

• AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-28 16:50:47 följande:

å va gulligt att du tänkte på oss, dessvärre inte nåt vidare... nån konstig influensa/ maginfluensa som drabbat mig å sonen, pappa å lillasyster verkar ännu oskadda...

Tur vi inte planerade nåt Zoo-besök...

Är det imorgon ni ska ses? Hoppas inte vårt gråovänder från väst drabbar eskilstuna. Kram på er alla

Krya på er! Jag har inte glömt dig, när du har ork kan du väl inboxa ditt kontonr och vad jag ska betala

• Nifelheim
    Asereht skrev 2011-05-28 11:42:23 följande:
    Vilken har ni? Jag har minst två stycken i tre ex utspridda här hemma.
    Vi har den första tror jag. Den handlar i alla fall om stjärnor som blivit instängda i ett berg. Om det är boken du menar?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-05-28 18:00:43 följande:
    Vi har den första tror jag. Den handlar i alla fall om stjärnor som blivit instängda i ett berg. Om det är boken du menar?
    Jag har tre st av nr 2, jakten på drömskeppet om det är intressant.

Bok.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2011-05-28 18:04:06 följande:
    Jag har tre st av nr 2, jakten på drömskeppet om det är intressant.

Bok.
    Det är absolut jätteintressant! Jag köper gärna en av dig, ta med den i morgon och säg ett pris. Jag kan betala nästan vad som helst för att slippa läsa stjärnjakten fler kvällar
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-05-28 18:10:09 följande:
    Det är absolut jätteintressant! Jag köper gärna en av dig, ta med den i morgon och säg ett pris. Jag kan betala nästan vad som helst för att slippa läsa stjärnjakten fler kvällar
    Då tar jag med den, den är gratis. Det var den ju på Max. *s*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2011-05-28 18:27:40 följande:
    Då tar jag med den, den är gratis. Det var den ju på Max. *s*
    Hjärta Nja. Den kostar ju faktiskt typ 35 kr, men då får man å andra sidan mat också
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:35:46 följande:
    Ase: hur många finns det totalt, vi har bara stjärnjakten
    4 tror jag
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11