-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
varför åker du dit utan mig är det stora frågan ?!cirkuspuman skrev 2011-05-31 20:57:21 följande:Såg ringar på Babyland/Babyproffsen förra veckan men glömde kolla priset
-
och utan AnPa !
Jag är sugen på en utflykt till barnenshus i nackaå kanske lite nacka forum?
-
Tant Pruselius skrev 2011-05-31 21:59:47 följande:varför åker du dit utan mig är det stora frågan ?!
-
Sounds like a planTant Pruselius skrev 2011-05-31 22:00:59 följande:och utan AnPa !
Jag är sugen på en utflykt till barnenshus i nackaå kanske lite nacka forum?
-
Nu har jag slingat min mosters hår och skall vidare först till BVC för 4-årskontroll med lilleman, sedan TBE-vaccination av oss alla tre och sen skall vi hit:
Kikar väl in från fånen skulle jag tro -
Åh, sol och pool!! Vill också, men jag vågar inte vara ute i solen utan SPF 50 nu när jag är gravid för jag får så fula pigmentfläckar då.
Dessutom ska jag på vattengympa i em så lite pool får jag ju ändå.
-
Funderade på ett badhus/utomhuspoolsbesök här under långhelgen (då jag har ett barn mindre att släpa på förhoppningsvis) men så kom jag på att det nog är fler som har samma idé och jag är lite allergisk mot trångt. Speciellt på sådana ställen när man har icke simkunniga barn med.
-
vi har ju en alldeles egen (jaja, mormor har) pool vid stugan!Asereht skrev 2011-06-01 11:18:17 följande:Funderade på ett badhus/utomhuspoolsbesök här under långhelgen (då jag har ett barn mindre att släpa på förhoppningsvis) men så kom jag på att det nog är fler som har samma idé och jag är lite allergisk mot trångt. Speciellt på sådana ställen när man har icke simkunniga barn med.
-
*nyvaccinerad och 1.130 kr fattigare*
-
Jag funderar på utflykt till vattenpalatset i Lerum på semestern, sonen har aldrig badat på badhus....