• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Leende

Hej snälla K*B*N !

Ursäkta jag tränger mig på i eran tråd men jag har bara en fråga ang bugaboo. Hoppas någon här i tråden kanske är proffs på bugabooFlört
    Kan man se om detta är det gamla glidarchassit? och är det ett bra pris?
    Har aldrig haft bugaboo tidigare.. Bara hört det varit problem med vissa chassin från 08..

*känner mig trögfattad och fattar inte skillnaden på dom gamla och nya chassin*

http://www.blocket.se/kalmar/Bugaboo_Cameleon_denim_med_tillbehor_34178161.htm?ca=15&w=1

(inte min annons såklart) måste man väll skriva..

Tack på förhand!{#emotions_dlg.flower} 

• Kavat

Leende, jag ser så illa på mobilen, men visst är det vingmuttrar på handtaget? Det chassit glider inte. Det andra är liksom bara platt och vitt plast. kan visa senare om ingen hinner före.

• Kavat

Äsch funkar ju inte... Kolla 12:e fotot!!! vad är det för galning!!!!

• Kavat

Den vita buggan på femte bilden har snäppfäste och det är de som kan glida.

• Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-01 18:02:25 följande:
    Hej snälla K*B*N !

Ursäkta jag tränger mig på i eran tråd men jag har bara en fråga ang bugaboo. Hoppas någon här i tråden kanske är proffs på bugabooFlört
    Kan man se om detta är det gamla glidarchassit? och är det ett bra pris?
    Har aldrig haft bugaboo tidigare.. Bara hört det varit problem med vissa chassin från 08..

*känner mig trögfattad och fattar inte skillnaden på dom gamla och nya chassin*

www.blocket.se/kalmar/Bugaboo_Cameleon_denim_...

(inte min annons såklart) måste man väll skriva..

Tack på förhand!{#emotions_dlg.flower} 
    Det är en vagn med det gamla och helsäkra chassit Underbar färg. Jag ääälskar denim{#emotions_dlg.flower}
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Leende

Åh, vad glad jag blir... TACK för att ni svarade{#emotions_dlg.flower} nu är jag lite klokare pga erGlad

Bor i Göteborg och skall få den skickad isåfall.. Är det ett bra pris för vagnen och tillbehören?

*Är som sagt ny och förvirrad när det gäller Bugaboo*

Älskar ochså denimHjärta Så vill gärna slå till...Tungan ute

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-06-01 19:03:48 följande:
    Nif fått hem rosa topsettet?
    Nepp, inte än. Kanske på fredag *hoppas*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-01 19:43:50 följande:
    Åh, vad glad jag blir... TACK för att ni svarade{#emotions_dlg.flower} nu är jag lite klokare pga erGlad

Bor i Göteborg och skall få den skickad isåfall.. Är det ett bra pris för vagnen och tillbehören?

*Är som sagt ny och förvirrad när det gäller Bugaboo*

Älskar ochså denimHjärta Så vill gärna slå till...Tungan ute
    Jag är värdelös på priser, så den frågan får nog någon annan svara på
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11