-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag har messat en kompis som bor någorlunda nära, kanske hon har vägarna förbi. Men vad skall jag med ett Swift-chassi tillbohusbebis skrev 2011-05-31 09:47:48 följande:om jag inte hör nåt från nån här inne under dagen så mailar jag säljaren imorrn! så skynda fynda
-
kanske man kan bygga om den till nåt.... tvättställning?Fröken Småland skrev 2011-05-31 09:56:06 följande:Jag har messat en kompis som bor någorlunda nära, kanske hon har vägarna förbi. Men vad skall jag med ett Swift-chassi till
-
bohusbebis skrev 2011-05-31 10:26:47 följande:kanske man kan bygga om den till nåt.... tvättställning?
Häderska!
*filar vidare på en plan* -
Hmm, nu börjar det likna nå't men den där är ju på bredden och det har jag redan en syskonvagn som är.Fröken Småland skrev 2011-05-30 20:53:35 följande:Ekorren: Får man fresta med en sån här?
www.barngrottan.se/syskonvagnar/145-basson-du...(Den ska förvisso iväg när jag köper nytt, men ....)
-
Jag tyckte bara det var ruggigt bra pris, även med en liggdel. Du vet varifrån jag ärEkorrfamiljen skrev 2011-05-31 12:16:04 följande:Hmm, nu börjar det likna nå't men den där är ju på bredden och det har jag redan en syskonvagn som är.
(Den ska förvisso iväg när jag köper nytt, men ....)
-
Näää, varifrån är du?
Priset var ju bra, men det är inte en sån vagn jag vill ha.. så då är det mycket pengar.Ska försöka skiljas från några av mina ögonstenar gamla vagnar för att få ihop lite extra till vagnen.. om jag orkar.. snart!
Hmm, skulle göra saker idag, men nu är allt som bortblåst. Jag MÅSTE göra upp en lista. *gravid*
-
Ni som sytt solgardin till vagnen, vart har ni hittat ringar?
-
Ooooh, det har jag sett. Vänta skall tänka.Asereht skrev 2011-05-31 13:21:35 följande:Ni som sytt solgardin till vagnen, vart har ni hittat ringar?
-
Just det, vad fint du har sytt Jessika!!!
-
Här finns apdyra. Minns att det fanns i någon större butik, kanske Bonti eller Barnbutiken? Det var sjukhusmamman som tipsade om, fråga henne i Buggatråden och skyll på mig om hon inte fattarFröken Småland skrev 2011-05-31 13:22:04 följande:Ooooh, det har jag sett. Vänta skall tänka.
*rusar på seminarium*