• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Thulo
    Lokatt skrev 2010-05-30 21:23:17 följande:
    nu har jag haft ett givande hundträningspass, gud vad kul det är när man får "kvitto" på att alla timmar träning ger resultat! och när man som tränare utvecklas *nog om hundar*
    Ja det är kul med hundträning. Fast vår hund tog vi bort för ca tre veckor sen så det är väldigt tomt utan hund i huset.
  • Asereht
    Lokatt skrev 2010-05-30 21:23:17 följande:
    nu har jag haft ett givande hundträningspass, gud vad kul det är när man får "kvitto" på att alla timmar träning ger resultat! och när man som tränare utvecklas *nog om hundar* Jag blev deppad på uj`n men igentligen var det väll tur, har inte pengar att slösa på det nu. vad heter den färgen den var i? ni kunniga? A, hur ser stripe ut då? hade ju gissat att det var den du länkade
    Den på värmdö var väl en Fifties, den jag länkade till på T heter beach lime om jag inte minns fel och är min all time favvo nr två. Stripe som är min all time favvo nr ett ser ut så här:

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpjbe2af.jpg
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Asereht skrev 2010-05-30 21:45:35 följande:
    Den på värmdö var väl en Fifties, den jag länkade till på T heter beach lime om jag inte minns fel och är min all time favvo nr två. Stripe som är min all time favvo nr ett ser ut så här:
    exakt samma färgställning som min Urbanna bag.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 19:23:52 följande:
    Passau: Den här hade jag slagit till på snabbt som ögat. Perfekt som resevagn när ni skall till Thailand till vintern.Eller varför inte Zasata, du har väl ingen syskonvagn nu? Den är snorbillig, mindre än en tredjedel av vad de brukar kosta på Blocket.
    ledsen, klarar inte av paraply-vagnar...
  • Lokatt
    Thulo skrev 2010-05-30 21:38:37 följande:
    Ja det är kul med hundträning. Fast vår hund tog vi bort för ca tre veckor sen så det är väldigt tomt utan hund i huset.
    vad tråkigt
    Ja hundträning är superkul, just idag var det dock inte med någon av mina.
    Asereht skrev 2010-05-30 21:45:35 följande:
    den var snygg!
  • Fröken Småland

Lokatt: klädseln heter fifties. Vänta tills Prus kollar in innan du räknar ut vagnen, hon är rätt hyvens Asereht: vi har precis samma smak på uj-klädslarna. Jag gillar den marin med rosa ränder också. Och Matrouscha såklart

• Lokatt
    Lokatt skrev 2010-05-30 21:56:35 följande:
    Ja hundträning är superkul, just idag var det dock inte med någon av mina.
    Eller rättning, det passet var inte med någon av mina, har tränat mina idag med fast inte just då.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 21:57:31 följande:
    Lokatt: klädseln heter fifties. Vänta tills Prus kollar in innan du räknar ut vagnen, hon är rätt hyvens Asereht: vi har precis samma smak på uj-klädslarna. Jag gillar den marin med rosa ränder också. Och Matrouscha såklart
    vad var det för nyans mer exakt, för bilden kanske var oskarp.. måste googla, den såg ju hel-nice ut på min skärm på det kortet iaf {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11