• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Thulo

Jag är grymt uttråkad just för tillfället, är "beordrad" att vila av barnmorskan, fick inte jobba i helgen skulle jobbat fredag till måndag kvällar.
    Det gör att jag har lite tålamod med datorn och internet som är supersegt, i vanliga fall brukar jag ha gett upp vid det här laget att försöka skriva nåt på fl. Fb är lika segt här
    Fast det är kanske lika stressande att sitta och vänta fem minuter på att datorn ska orka bläddra sida

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 20:16:01 följande:
    Det var Kavat som ville ha också. Jag köpte mig en egen dyna istället  Tänk att jag vaknade i torsdags morse och hade ingen aaaning om att jag behövde ett nytt iPhoneskal och en Bugaboodyna Fick hem ett fint iPhoneskal redan igår och nu väntar jag bara på dynan.Zasata: Du bor ju inte på vägen, annars hade jag gärna kikat förbi dig Hört något om jobbet? Och vad är det Tobbe skall skriva för prov/antagningshandlingar? *nyfiken*Lokatt: Ser fram emot att höra hur det går med håret.Gissa vem som har fått ögoninflammation och ser ut som tagen ur en Hitchkock-film
    vad föör skal? blev det en OFW dyna?

Läser i kapp!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 21:37:20 följande:
    Tog en bild igår när jag slitit färdigt med sofforna. Jag gillar kuddarna och gardinerna jättemycket men mattan var ett panik-köp för att ha något på golvet när min mammas hund bajsat på vår ullmatta Skall byta den när jag hittar något fint som jag gillar men eftersom jag egentligen inte gillar blått så lär det bli svårt. Gardinerna är i skirt linne och mycket snyggare i verkligheten. Mattan består av två trasmattor som jag lät bli att sy ihop och fäste samman med kardborre istället vilket gör att två enkelmattor lätt kan tvättas i tvättmaskinen. Tavlornas motiv skall bytas också, måste hitta något som är vårigt och lätt Och så en riktigt härlig bild på mina läckra ögon. De brukar inte se ut så här, jag lovar!!!
    oj så fint!
    Hjälp! Gråtit mycket? Gammla linser? Allergi? *gissar att svaret kommer*
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 21:57:31 följande:
    Lokatt: klädseln heter fifties. Vänta tills Prus kollar in innan du räknar ut vagnen, hon är rätt hyvens Asereht: vi har precis samma smak på uj-klädslarna. Jag gillar den marin med rosa ränder också. Och Matrouscha såklart
    min kompis har en så klädsel till uj som Ase visade som hon ska slänga, för att den e lite möglig, men du kanske vill sy om den?
    om hon inte sålde den... :-S
  • Fröken Småland
    passau skrev 2010-05-31 07:10:23 följande:
    min kompis har en så klädsel till uj som Ase visade som hon ska slänga, för att den e lite möglig, men du kanske vill sy om den? om hon inte sålde den... :-S
    Jag vill ha den!!!!!!!!!!!

Är det någon som har missat att jag vill ha den??!!??!!

*hoppar upp och ner och fäktar med armar och ben*
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-30 17:19:46 följande:
    bodde hon inte utanför någonstans? *noll koll på storstan* Och det här är alltså i sthm nån stans Prusse, har du nära??
    Jag ska kolla om jag kan lura med mig en chafför, dumt att jag inte själv kan köra...eller kan o kan, får är det väll mer

Jag återkommer!.... vad är det jag ska hämta?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-30 21:14:40 följande:
    Plum är fin, den har jag haft. Men absoluta favvo är stripe.
    jag tjatar på om rött rött rött
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 21:57:31 följande:
    Lokatt: klädseln heter fifties. Vänta tills Prus kollar in innan du räknar ut vagnen, hon är rätt hyvens Asereht: vi har precis samma smak på uj-klädslarna. Jag gillar den marin med rosa ränder också. Och Matrouscha såklart
    {#lang_emotions_heart} Matroucha, fast inte det randiga ui sufflan och sitts... jag går emot er med ränderna..... solli!

Ja katta, räkna inte ut mig. Måste bara "dra i lite trådar"
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11