• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-30 11:55:05 följande:
    jag har lagt ut en del på T, men lite fel "tid" på dagen. det är då jag har tid.. för ebba är på dagis ;) men får väl försöka ikväll när hon sover. usch borde fortsätta städa..
    Jag lägger också ut när jag har tillfälle oavsett tid. Däremot kan man ju kanske undvika att lägga ut saker med sluttid typ  mellan 00-07, speciellt på helgerna.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    zasata skrev 2010-05-30 12:22:11 följande:
    vilket datum är det kavat?
    Som jag ska ha? 2 aug är bf, gick över 2 resp 3 dar, så någonstans där hoppas jag.
  • zasata
    Kavat skrev 2010-05-30 12:24:06 följande:
    Som jag ska ha? 2 aug är bf, gick över 2 resp 3 dar, så någonstans där hoppas jag.
    okej. typ som min bror då, dom skulle ha 5 eller 8onde eller något..
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 12:09:38 följande:
    Skönt att det snart är över
    Fast jag njuter som bara den. Jag mår ju så himlans bra, förutom foglossning och böld då. Och nu när det är lite lugnare och jag får hjälp är det helt underbart. Nu kanske jag kan orka med något av mina tusen projekt som ska hinnas med innan bebisen också. {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland

Just det; jag tänkte ju ha "gissa-datum-när-Kavats-bebis-kommer-tävling". BM tror alltså 2/8, vad tror ni?

Jag kommer att föra protokoll över gissningarna och den som gissar närmast får bestämma bebisens namn

Själv paxar jag 25/7.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11