-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag lägger också ut när jag har tillfälle oavsett tid. Däremot kan man ju kanske undvika att lägga ut saker med sluttid typ mellan 00-07, speciellt på helgerna.zasata skrev 2010-05-30 11:55:05 följande:jag har lagt ut en del på T, men lite fel "tid" på dagen. det är då jag har tid.. för ebba är på dagis ;) men får väl försöka ikväll när hon sover. usch borde fortsätta städa..
-
vilket datum är det kavat?
-
Som jag ska ha? 2 aug är bf, gick över 2 resp 3 dar, så någonstans där hoppas jag.zasata skrev 2010-05-30 12:22:11 följande:vilket datum är det kavat?
-
okej.Kavat skrev 2010-05-30 12:24:06 följande:Som jag ska ha? 2 aug är bf, gick över 2 resp 3 dar, så någonstans där hoppas jag.
typ som min bror då, dom skulle ha 5 eller 8onde eller något..
-
Fast jag njuter som bara den. Jag mår ju så himlans bra, förutom foglossning och böld då.Fröken Småland skrev 2010-05-30 12:09:38 följande:Skönt att det snart är över
Och nu när det är lite lugnare och jag får hjälp är det helt underbart. Nu kanske jag kan orka med något av mina tusen projekt som ska hinnas med innan bebisen också.
-
Just det; jag tänkte ju ha "gissa-datum-när-Kavats-bebis-kommer-tävling". BM tror alltså 2/8, vad tror ni?
Jag kommer att föra protokoll över gissningarna och den som gissar närmast får bestämma bebisens namn
Själv paxar jag 25/7. -
Glömde ju bjussa på en läcker bild på självaste Fröken Småland
-
men BLÄ! vilka äckliga ögon, ta bort ta bort ta bort.. urk
-
*sårad*zasata skrev 2010-05-30 12:48:01 följande:men BLÄ! vilka äckliga ögon, ta bort ta bort ta bort.. urk
-
Den här tycker jag att Pruseluskan skall slå till på och sälja den blå klädseln snorbilligt till en god vän
http://www.blocket.se/stockholm/Urban_jungle_05_26801084.htm?ca=15&w=3