-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
förstår det hade vi i helgen ju.Asereht skrev 2010-05-31 13:00:27 följande:Jag brukar också säga upp mig då och då. Ibland orkar man bara inte. Idag har jag bara lillfisen hemma, det är väldigt skönt.
Jag höll på att bara börja gråta ute på lekplatsen förut jsut den där ångeskäänslan "vad gör jag här?" Och att ibland bara få vara Sara. -
-
Vilken liten sötfis!Asereht skrev 2010-05-31 12:48:28 följande:Nyss. Klickbara bilder (jag har inte klippt bort huvudet på honom alltså ).
Vad är det för liggdel/lift som det är så gott om plats i?
Usch, jag har huvudvärk. Har inte druckit kaffe på 2 dygn (pga magen) och inte blir det bättre av att det ösregnar ute. Hoppar nog öppna förskolan idag... -
Det är froggens liggdel. Han har helt ok med plats fortfarande men han är ju inte så stor än heller.Ekorrfamiljen skrev 2010-05-31 13:25:33 följande:Vilken liten sötfis! Vad är det för liggdel/lift som det är så gott om plats i? Usch, jag har huvudvärk. Har inte druckit kaffe på 2 dygn (pga magen) och inte blir det bättre av att det ösregnar ute. Hoppar nog öppna förskolan idag...
-
Jag har just klippt min lugg. Jag blir alltid arg på mig själv när jag gjort det. Vad sjutton gör jag så för (för att jag inte kommer iväg till frissan såklart)? Allvarligt, jag ser ut som en shetlandsponny! Liten och knubbig med hästlugg! *argh*
-
Hahaha!Asereht skrev 2010-05-31 13:41:45 följande:Jag har just klippt min lugg. Jag blir alltid arg på mig själv när jag gjort det. Vad sjutton gör jag så för (för att jag inte kommer iväg till frissan såklart)? Allvarligt, jag ser ut som en shetlandsponny! Liten och knubbig med hästlugg! *argh*
Men shettisar är supersöta tycker jag!
Hur lång är liggdelen på Frogen då? Jag tyckte att Sing:ens liggdel såg stor ut men den var ju för liten till Vemund när han var runt 4 månader. -
Ååååååå, vad han är gudomlig lille A
Kan vi få se bild på *fniss* Shetlandsponnyn? -
Dagens projekt: ett litet mini-sparkskydd till lilla bilen. Jag letade som en galning efter vaxduk här hemma men hittade bara en lite pyttebit så det får bli "sparkskydd light" tills jag kommer till någon vettig butik. Men jag diggar motivet
-
Fast maclaren räknas inte som paraplyvagn, de spelar i en egen liga! Så det såpassau skrev 2010-05-30 21:50:25 följande:ledsen, klarar inte av paraply-vagnar...
-
Kan det bli mer sommrigt? Du har blivit en riktig syoman. Du syr ju som bara den, och jag har helt lagt av, fast jag har ett helt syrum där uppe!Fröken Småland skrev 2010-05-31 15:26:44 följande:Dagens projekt: ett litet mini-sparkskydd till lilla bilen. Jag letade som en galning efter vaxduk här hemma men hittade bara en lite pyttebit så det får bli "sparkskydd light" tills jag kommer till någon vettig butik. Men jag diggar motivet
Har ungefär tusen påbörjade projekt, men hinner inte avsluta de.