-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Bf enligt sm 29/1Kavat skrev 2010-05-30 13:21:58 följande:När kom han?
Bf enligt rul 4/2
Han kom 8/2. *sölkorv* -
alltså allvarligt, jag blev jättesugen och har mailat om de skickarLokatt skrev 2010-05-30 13:24:29 följande:alltså, om nån fixar transport köper jag den och säljer blå klädsel till dig billigt billigt! vill ha!!
-
Bläh, när jag hade loggat ut igår blev jag jättedålig. (Magen, inga mer detaljer för zasatas skull!) Maken fick ta Vemund när jag hade matat klart och sen låg jag i dvala fram till 21 då maken fick natta båda barnen (jag hjälpte till liiite genom att amma Vemund.) Sedan sov jag hela natten också. *inte pigg* Silverjoner gjorde iaf att illamåendet gick över.
På tal om det borde du skaffa silverjoner till ögonen Fröken Småland!Det där såg inte kul ut!
Och ja, jag är nörd och har sett BRIOs Happy Heritage!Snygg, men hur kul blir det för "Oja" att inte längre vara unik med sin vagn nu då?
*läser vidare*
-
27 juli kommer han!Fröken Småland skrev 2010-05-30 12:34:21 följande:Just det; jag tänkte ju ha "gissa-datum-när-Kavats-bebis-kommer-tävling". BM tror alltså 2/8, vad tror ni?Jag kommer att föra protokoll över gissningarna och den som gissar närmast får bestämma bebisens namn Själv paxar jag 25/7.
Kavat: Löksoppa är najjs! Kanske med lite vitlöksbröd till!? -
Prusseluskan: www.blocket.se/stockholm/Rollerbug___BROMMMA_27762929.htm&w=2
-
-
nif, hur nära har du till värmdö
Och sen ses halvvägs och ta en hund-prat promenad?
de ville inte skicka jue
-
Jag vet faktiskt inte alls var Värmdö ligger. Sthlm gissar jag?Lokatt skrev 2010-05-30 17:00:54 följande:nif, hur nära har du till värmdö Och sen ses halvvägs och ta en hund-prat promenad? de ville inte skicka jue
-
Typ 14 mil verkar det som..Lokatt skrev 2010-05-30 17:00:54 följande:nif, hur nära har du till värmdö Och sen ses halvvägs och ta en hund-prat promenad? de ville inte skicka jue
-
Nu har jag en intressant samhällsfrågeställning igen.
Om någon är sjukskriven så brukar man väl i första hand fråga hur personen mår och att allt är bra. VARFÖR oroar sig delar av släkten mer för hur det går för maken, hans jobb, hur mycket pengar vi får, hur han orkar osv???
För mig är det helknas! Min "lön" senaste året har varit 3000:-/mån, jag får betydligt mer när jag är sjukskriven. Maken får givetvis mindre, men sammantaget så visst får vi mindre än om han hade jobbat och jag varit fl, men vi får ju mer än det vi har levt på länge. Varför är de mer bekymrade över våran ekonomi än hur vi mår? Jag och maken är jätte nöjda och äntligen slipper han slita som en idiot på kvällarna för att hinna allt som jag inte klarat under dagen.
Jag har jätte svårt att förstå sådant här, hur pengar kan vara viktigare än hälsa? Menar de att jag istället skulle plåga mig, vilket drabbar barnen som blir lidande av en tråkigt mamma som inte orkar något mer än att ligga på soffan typ och maken får slita med resten på "sin fritid". Vad är det för liv?