• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-30 18:26:51 följande:
    Huuuuuuh *ångrar å det grövsta att jag valde att titta på länken*
    Haha, så ful är jag väl inte {#lang_emotions_dreamer}
    Asereht skrev 2010-05-30 18:30:30 följande:
    Jag vågar inte titta. Jag har aldrig haft ögoninflammation men en vagel och det gjorde satans ont. Har också haft en liten skada på hornhinnan efter en missriktad snöboll (litet gruskorn repade) det va rheller inte kul. Kan bara tänka mig hur Frk S har det. *ryser ryser ryser*
    Det är inte så illa tilltygat egentligen men de flesta är ju rätt känsliga för just ögonen, inklusive jag själv...
  • Fröken Småland

Passau: Den här hade jag slagit till på snabbt som ögat. Perfekt som resevagn när ni skall till Thailand till vintern.

Eller varför inte Zasata, du har väl ingen syskonvagn nu? Den är snorbillig, mindre än en tredjedel av vad de brukar kosta på Blocket.

• Nifelheim

FrkS: Haha nä DU är inte det minsta ful, men jag har "ögonfobi" typ. Får kväljningar om någon kliar sig i ögonen eller petar o har sig och när ögon ser "äckliga" ut mår jag riktigt dåligt av. *ryyyser*

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-30 21:11:13 följande:
    helt ok pris. min favorit är plum.
    Plum är fin, den har jag haft. Men absoluta favvo är stripe.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lokatt

nu har jag haft ett givande hundträningspass, gud vad kul det är när man får "kvitto" på att alla timmar träning ger resultat! och när man som tränare utvecklas *nog om hundar*

Jag blev deppad på uj`n men igentligen var det väll tur, har inte pengar att slösa på det nu. vad heter den färgen den var i? ni kunniga? A, hur ser stripe ut då? hade ju gissat att det var den du länkade

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11