-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fröken Småland skrev 2010-05-31 07:32:07 följande:Jag vill ha den!!!!!!!!!!!Jag vill ha den!!!!!!!!!!!Jag vill ha den!!!!!!!!!!!Är det någon som har missat att jag vill ha den??!!??!!*hoppar upp och ner och fäktar med armar och ben*
Vad det INGEN som ville ha den? -
Ja college och matruschka är också fina.Fröken Småland skrev 2010-05-30 21:57:31 följande:Lokatt: klädseln heter fifties. Vänta tills Prus kollar in innan du räknar ut vagnen, hon är rätt hyvens Asereht: vi har precis samma smak på uj-klädslarna. Jag gillar den marin med rosa ränder också. Och Matrouscha såklart
-
Man blir glad av att slå på datorn och det första som dimper ned i mailen är ett mail från Tradera då auktionen man lade upp innan man gick till sängs gått på köp nu. *gilla*
-
Billig city jet. Var är Fabi? Hon hade väl en trasig sån. Köp denna och sälj med dubbla klädslar och reservdelar?
www.tradera.com/Emmaljunga-sitt-vagn-auktion_340815_113694729
-
vanligt och vanligt... men visst förekommer det.... du kan ju vara allergisk mot någon av komponenterna i ögonsalvan, men det är ju inte jättevanligt...Fröken Småland skrev 2010-05-30 18:31:43 följande:Yes, en syrra!!!Igår varade det sig och supermycket inatt. Jag kunde inte öppna ögonen (på riktigt) utan att blöta med vatten. Idag har det inte varat sig särskilt mycket utan ögonen känns jättetorra och kliar. Är det vanligt att man reagerar på Fucithalmic? Jag har aldrig haft några allergier men det finns på min mammas sida.
-
ja det gillas
Asereht skrev 2010-05-31 07:55:33 följande:Man blir glad av att slå på datorn och det första som dimper ned i mailen är ett mail från Tradera då auktionen man lade upp innan man gick till sängs gått på köp nu. *gilla* -
på ons kommer semper vara ute i hela göteborg, troligen i sthockholm, malmö också med och dela ut deras småfolk *tipsar*
-
zasata skrev 2010-05-31 09:20:53 följande:ja det gillas
-
Asereht skrev 2010-05-31 09:33:28 följande:den röda kjolen e snygg till ;)
-
Jag skickade länken på alla auktioner.zasata skrev 2010-05-31 09:37:20 följande:den röda kjolen e snygg till ;)