• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 19:17:01 följande:
    Geocaching betyder ungefär skattjakt med gps och när man hittat skatten (vars kordinater man fått) så skall man skriva dit sitt namn på listan och lägga dit något annat. Kul för barn (och danskar tydligen )
    det skulle K också tycka va super skoj. Vart har dansken och kiddo hittat denna "lek"?
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 18:42:28 följande:
    *trummar otåligt med fingrarna i väntan på Passaus tillkännagivande*
    ingen som svarar...
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 18:43:29 följande:
    Vet ni vad geocaching är? Det är Maja ute på med sin far just nu, de hittade en skatt i närheten och tog med sig en egen och drog
    Vet vad det är men har inte "utövat".
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-05-31 20:08:10 följande:
    Ett stycke gråstrimmig shettis. Jag har dessutom hästsvans.
    Tycker inte du påminner det minsta om en häst! Du är ju jättefin
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Det flög just in en gråsparv in i vårat hus ... den flög lika fort ut igen, men den hade nog som mål att flyga tvärs genom huset, om inte altandörren i köket varit stängt.

2010 ska bli ett bra år!
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-31 20:08:10 följande:
    Ett stycke gråstrimmig shettis. Jag har dessutom hästsvans.
    Lindadjo skrev 2010-05-31 20:28:02 följande:
    Tycker inte du påminner det minsta om en häst! Du är ju jättefin
    Håller med fullkomligt!  Och vad smal du ser ut jämfört med gravidfotona som vi sett. Du måste tappat massor. Snygg är du i alla fall! {#lang_emotions_heart}
  • Kavat

Har varit ute och sagt godnatt till mina 3 äventyrare. De tältar på gräsmattan i natt. Eller tja, vi får väl se hur länge de är kvar därute. Vid tre börjar fåglarna kvittra något så kopiöst (bor ju granne med skogen) så jag vaknar inne i huset... Nu var det varmt ute, men frågan är hur det blir i natt? Jaja, de har varma sovsäckar och tyckte det var hur spännande som helst. Själv är jag glad att jag får sova i min sköna säng!

• Fröken Småland

Du är ju en skitsnygg Shetlandsponny ju!

Allvarligt talat tycker jag inte alls att luggen är så farligt kort. En vecka eller så, sen blir det perfekt.

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-31 19:24:00 följande:
    det skulle K också tycka va super skoj. Vart har dansken och kiddo hittat denna "lek"?
    Kolla på geocaching.com , de har laddat ned appen till iPhonen
    Kavat skrev 2010-05-31 20:32:51 följande:
    Har varit ute och sagt godnatt till mina 3 äventyrare. De tältar på gräsmattan i natt. Eller tja, vi får väl se hur länge de är kvar därute. Vid tre börjar fåglarna kvittra något så kopiöst (bor ju granne med skogen) så jag vaknar inne i huset... Nu var det varmt ute, men frågan är hur det blir i natt? Jaja, de har varma sovsäckar och tyckte det var hur spännande som helst. Själv är jag glad att jag får sova i min sköna säng!
    Men! Vad mysigt!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11