• Anonym

Hur gör ni i allmänna toaleter?

Kanske lite dumt men.. När jag var på IKEA häromdan såg ja en mamma sätta sitt barn på toasitsen på toaleten.

Själv sitter jag aldrig på toasitsen när jag använder allmänna toaleter ( gäller på jobbet också).

Undrar bara är det bara jag som överdriver eller är det flera som tycker att det är dumt på grund av olika sjukdomar?

• Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?
  • agnesokattis08

jag står på huk o kissar, sitter aldrig

• Anonym

herregud, det är klart jag sitter på sitsen!

• Elenas hasselbackspotatis 86

Finns det "servetter" att torka händerna med (dvs sådanna som redan är vikta o så) så lägger jag 4 st sådanna på ringen, runt om hela så att jag kan sitta. Finns det inte sådanna servetter så står jag på huk ovanför toan. Skulle aldrig sätta mig på ringen på en offentlig toa, gör det inte på jobbet o inte i affärer, biografer, restauranger etc

• Ungmamma83

du vet att toasitsen är det renaste i hela badrummet? även om det är en allmän toalett.

• Björnmossa

Jag är övertygad om att offentliga toaletter städas betydligt oftare än toaletterna hemma hos flertalet av mina kompisar.

Saker som folk tar i med händerna är mycket äckligare.

• Queenie70

Om det inte är uppenbart apsnuskigt så sätter jag mig utan papper...

• Queenie70

Sen undrar jag iof. vilka sjukdomar man kan få via lår och skinkhud?

• Queenie70
    Anonym (n) skrev 2010-04-02 17:08:53 följande:
    Nej, eftersom jag vet att man inte kan få sjukdomar av att sitta på toalettsitsar så bryr jag mig inte om den biten. Däremot vill jag inte sitta i andras kissdroppar, så därför står jag.Största bakteriehärden på en toalett är toalettknoppen.
    Det är ju såna som du, som GÖR att toaletterna blir snuskiga och kissiga....Blä...
  • Queenie70

NI som är nojigast över baciller och snusk är ju de som gör att det blir snuskigt för andra...fy på er..Sätt ner era fina arslen istället så slipper vi andra sätta oss i erat piss sedan.

• Elenas hasselbackspotatis 86

Jag lägger för övrig papper på ringer när jag är hemma hos folk o vänner med. Hos syskon och föräldrar. Överallt utom hemma.

Därför att det är så jag vill ha det och jag trivs med det.

Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?