• Anonym

Hur gör ni i allmänna toaleter?

Kanske lite dumt men.. När jag var på IKEA häromdan såg ja en mamma sätta sitt barn på toasitsen på toaleten.

Själv sitter jag aldrig på toasitsen när jag använder allmänna toaleter ( gäller på jobbet också).

Undrar bara är det bara jag som överdriver eller är det flera som tycker att det är dumt på grund av olika sjukdomar?

• Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?
  • Anonym

Menar du att ungen SATT på TOALETTEN???? Stackars barn! Du måste anmäla!

Eller inte. Varför skulle det vara skadligt att sitta på en offentlig toalett? Hur bacillrädd får man bli egentligen?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-02 17:57:06 följande:
    Menar du att ungen SATT på TOALETTEN???? Stackars barn! Du måste anmäla! Eller inte. Varför skulle det vara skadligt att sitta på en offentlig toalett? Hur bacillrädd får man bli egentligen?
    jag tycker det är värre att mamman tydligen inte stängde dörren -urk!
  • Maddisen80

De var en gång jag inte gick på toa ,jag hade betalat en 5a ,de var bajs runt hela toalettringen , så jag tog en annan toalett

• Anonym

Nej, jag skulle aldrig få för mig att sitta på ringen på allmän toalett. Jag tar inte i något där inne heller. 

• Anonym

Brukar försöka hålla mig men om det inte går så står jag på huk över toan..skulle aldrig sätta mig ner..usch...

• Anonym (sitt fint!)

Nu blir jag riktigt förbaskad! Det är ju just ni ÄCKELPOTTOR som står och kissar på allmänna toaletter som gör att det blir nerkissat och äckligt på sittringen, och ibland utanför !!! Ni har ju inte ens vett att fälla upp sittringen, vill väl inte besudla era fina händer med att ta i den; men kissa ner halva toaletten går bra! Bläääh!

• Strumpan08

Haha, sådär gör alla mina väninnor - alltså lägger toalettpapper på sitsen eller hukar sig över toastolen. Jag har aldrig reflekterat över det innan jag fick reda på deras toalettvanor, så jag sitter och slappnar av på offentliga toaletter. Herregud vad löjligt. Ett vanligt tangentbord innehåller fler bakterier än en toalettsits. Det ni.

Strumpan ~ 9/12-2008 ~ sandlada.blogg.se
  • Hallonmos

Jag sätter mig ner, bekvämt och vackert.Gör mig grej, skakar lite på rumpan.Torkar, tvättar händerna och går ut därifrån ganska nöjd efter att ha utfört mina behov och sedan mår bättre.
    Varken muffen eller baken utsätts väl för baciller....de kikar ju rätt ner i hålet ju.
    Om det hamnar baciller på låren så duschar jag bort dem på kvällen.
    Ni duschar väl va?

• Krake

Orkar inte bry mig om detta. Men brukar kasta ett öga för att se att ringen är torr. Är den inte det torkar jag av den.

Ibland glömmer jag det och blir blöt i rumpan. Shit happens...
Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?