Tibell skrev 2011-05-03 19:25:40 följande:
Kavat : Sitter här med produktlistan över glutenfria varor vi ska få till Bella och har ett par frågot.
Ds Gf fette croccanti (frasbröd ) ( art. 284182 ) Funkar den ?? Försökte googla men det enda jag fick upp var att den kunde innehålla spår av soja?
Sen undrar jag om Glutispastan. SKa man välja alla sorter eller välja ut kanske 1-2 st ? Hur gör ni ? Har ni någon favorit??
Och Oldanas risgröt. Är det ens någon idé att vi testar den ?
Glutispastan... vi har ju valt skruvarna och spagetti och är nöjda med det. Tror jag valde dem för att de är lätta att klippa i små bitar... jag missade att det bara är 200g per paket, tänkte att det var 500g som i annan pasta, så tänk på att beställa mycket!
Oldas risgröt... jag är ganska skeptisk. Förutom att många tycks reagera på den (Trållmor, Kavat, Tes och vi vad jag vet än så länge) så är den inte så imponerande på andra sätt heller. Tycker den luktar lite skumt, paketen är små och det går åt väldigt mycket i förhållande till Risentas, som känns mycket "renare". Men det är bara min uppfattning

Det kostar ju visserligen inget extra att testa den så du kan ju alltid hämta ut lite och kanske testa på dig själv innan du ger Bella.