Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-06 16:52:14 följande:
    I'm here! Så lätt blir ni inte av med mig...
    dito..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:18:50 följande:
    Tror nog att de finns-det var rätt nyligen de kom in
    du har inte en bild..? {#lang_emotions_dreamer}

Förresten, vilken mössa ska vi ha till mörkblåa lurven tycker ni??
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:27:22 följande:
    Försökte ta en bild men den gröna färgen blir helknas oavsett kamera- eller ljusinställningar Det är superfina On the peaklurvar-en stl 98 kostade 90kr
    tack ändå Undra om nån lagt ut nån på T så att man kan se hur den ser ut åtminstone.. har kommit på att de flesta av Alexanders lurvar har luva..vill ha fler utan luva att ha under skaljackorna
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:39:27 följande:
    Någon som känner sig synsk såhär en tisdagkväll? I så fall får du gärna berätta var jag har lagt två stycken bankdosor
    kika bland Max leksaker...själv hittade jag mitt försvunna Visa kort i skrivaren. Där tyckte tydlgen A att det skulle ligga..och det gjorde det i ett par dagar
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 21:03:37 följande:
    Vi har som sagt en grön som är superfin i färgen, finns även cerise,mörklila,grå,blå och säkert ngn mer som jag inte kommer på nuButte- ingen dosa i någon låda*jag har vänt upp och ner på varenda låda i huset*Busbellan-Japp ett JÄTTEbra ställe är det för jag hittar det inte- måste börja tänka a`la amningshjärna för det är den som styr när sådant här händer Sist Stoffes nya handskar var borta hade jag lagt de i frysen
  • AochJsMamma
    Busbellan skrev 2010-04-06 21:33:14 följande:
    Nej, jag tycker inte den är så liten. Ella är ca 95 cm lång och klänningen är i 98. och här har jag ändå fått puffa till den lite med knytbandet för att den inte skulle bli för lång
    ååå vad fint, och vilken sötnos!
  • AochJsMamma
    stökmamma skrev 2010-04-06 22:04:58 följande:
    J hittade sin mobil i brödrosten
  • AochJsMamma
    Star74 skrev 2010-04-07 20:39:18 följande:
    Hej på Er!Jajamen, jag såg lådor med både vår och höstsalg - 10 på  så det hoppas jag verkligen.Ni som är så bra på det här med storlekar, jag vill köpa varsin Molomössa till tjejerna de med fjärilarna på, hur är storlekarna till större barn 6-8 år, min tjej blir 8 i sommar kommer den att sitta supertight tro? Någon som vet, ja annars tar jag nog och chansar tycker de är så fina.Trevlig kväll !/ Marika ( som lurade med sig smultron på en salgrunda till
    Hej! Visst var väl jag med i samma bil väl? {#lang_emotions_undecided} Hoppas allt är bra med dig!
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:13:58 följande:
    Äntligen kom mitt Eleraff paket, ååh så fina linnena var, speciellt kaninerna, kommer bli super fint ihop med NS shorts, hoppas bara dom passar, tycker dom ser lite små ut. Ångrar lite att jag beställde prästkrage bodyn, Meja har ju klänningen som är tänkt till sommaren och jag börjar redan tröttna på den, trots att den är oanvänd, tyyyyypiskt mej
    fick oxå mitt Eleraff paket med linnena igår, och jag tyckte liksom du att kaninlinnet ser litet ut! Blev faktiskt lite förvånad, hoppas verkligen att det passar..Alex har 86 annars o linnet i 92/98 såg som sagt litet ut...
    hzl skrev 2010-04-09 15:21:40 följande:
    jag har inte haft ns jeans tidigare. så nu när vi kommit hem o testat hennes första stlk 80 (köpte även 86 o 92) Så e jag totalt såld och glad att jag köpta så många! Sen fyndade vi på blingo( 2byxor o en tunika), en superfin meandi body- rosa med vita moln o bruna muddar, en molo tröja samt en nuttysuit men den ska min kompis få. Fick för ett tag sedan holly´s klöver i klöver dress. Den e det sötast jag har sett! Finns i klänning o byxor också. den var en kamp o hitta i 86! Byxorna som jag först tänkte var totalt kört att få tag på! Köpte solhatten också men det blir nog lite 2 mutch att ha ihop. eller?Nu är det bara en fin solskyddsdräkt som saknas! Nån som har något tips?
    Hörde att det var kaos,... skulle ju oxå med, men hela familjen här har haft/fått vinterkräksjukan.. blääk
  • AochJsMamma
    hzl skrev 2010-04-09 15:41:50 följande:
    Skit! Ja där sparade ni pengar iaf! Krya på er
    hehe jo, det gjord ejag ju..men snälla Olivers mamma shoppade åt mig så lite blev det iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17