ängeln83 skrev 2010-04-09 15:13:58 följande:
Äntligen kom mitt Eleraff paket, ååh så fina linnena var, speciellt kaninerna, kommer bli super fint ihop med NS shorts, hoppas bara dom passar, tycker dom ser lite små ut. Ångrar lite att jag beställde prästkrage bodyn, Meja har ju klänningen som är tänkt till sommaren och jag börjar redan tröttna på den, trots att den är oanvänd, tyyyyypiskt mej
fick oxå mitt Eleraff paket med linnena igår, och jag tyckte liksom du att kaninlinnet ser litet ut! Blev faktiskt lite förvånad, hoppas verkligen att det passar..Alex har 86 annars o linnet i 92/98 såg som sagt litet ut...
hzl skrev 2010-04-09 15:21:40 följande:
jag har inte haft ns jeans tidigare. så nu när vi kommit hem o testat hennes första stlk 80 (köpte även 86 o 92) Så e jag totalt såld och glad att jag köpta så många! Sen fyndade vi på blingo( 2byxor o en tunika), en superfin meandi body- rosa med vita moln o bruna muddar, en molo tröja samt en nuttysuit men den ska min kompis få. Fick för ett tag sedan holly´s klöver i klöver dress. Den e det sötast jag har sett! Finns i klänning o byxor också. den var en kamp o hitta i 86! Byxorna som jag först tänkte var totalt kört att få tag på! Köpte solhatten också men det blir nog lite 2 mutch att ha ihop. eller?Nu är det bara en fin solskyddsdräkt som saknas! Nån som har något tips?
Hörde att det var kaos,... skulle ju oxå med, men hela familjen här har haft/fått vinterkräksjukan.. blääk