Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-23 18:13:58 följande:
    Jag vill ha i 98. Ingen aning om hur de är i stl, men köpte 98 i andra kappahljeans nyligen. Varför?
    Alex har 86 på vissa o 92 på andra..har hängt undan i 86, men undrar om inte 92 hade varit bättre..ja ja, köper dem imorgon o provar..vill ju ha dem baggy.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

ÅÅÅ har hon kommit nu!! GRATTIS h80!!! {#lang_emotions_flower}

HKLÖÖ eller vad är det ni brukar säga.. Blev visst lite från EST..

Godkväll i tråden förresten! Hoppas alla haft en bra dag? Här skiner solen, o Liseberg har öppnat= våren ÄR här!! {#lang_emotions_sunny}

• AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-04-24 19:56:57 följande:
    HKLÖÖ x3 nu ikväll
    vad blev det för fint?
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-04-24 20:02:38 följande:
    vad blev det för fint?
    never mind...
    Kristyr skrev 2010-04-24 19:59:45 följande:
    EST: byxor (knickers) och linne moloSmåtting: Bla katvigshortsSmåvi: Bla småfolkstövlar
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-04-24 19:59:45 följande:
    EST: byxor (knickers) och linne moloSmåtting: Bla katvigshortsSmåvi: Bla småfolkstövlar
    vill oxå ha de fina småfolkstövlarna! {#lang_emotions_heart} Nån kod eller var det ordinarie pris?
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-04-24 20:04:38 följande:
    nu är det regnbågs knickers som fattar och lite småfolknyheter/t-shirtar som fattas sedan har nog sonen allt.. Sedan bara rikta in sig och shoppa till bebis när den kommer och då hoppas jag att reor har börjat!
    har oxå sett ett gäng måsten bland Småfolk t-shirt som kommer snart... massa fint ju!
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2010-04-24 20:07:10 följande:
    20% rabatt när man shoppade över 500:- De har en sån rabattstege just nu...
    just det ja. det fick jag ju mail om...tack
  • AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2010-04-24 20:16:43 följande:
    tjejer lite assistans....handlade från zillstar den 20/4... BLEV 2 ORDRAR SOM JAG VILLE HA SAMFRAKTADE oj ursäka sora bokstäcver =P.....mailade dem om det , samt så ville jag ju vet aatt allt fanns innan jag betlalade...har ju nte fått svar än... hur ska jag göra?? ska jag betala in båda ordrarna minus 1 frakt, eller hur hade ni gjort... ser att tjej rainbow summer suiten e borta iaf i st 56 ;) men e ju inte säker på om det e min order som plockat den :S....
    maila igen! Hon hade skrivit fel adress till mig, därför fick jag inget mail förrän jag mailade igen o frågade...
  • AochJsMamma

Godmorgon!

Här sover Alexander fortfarande *kors i taket*

Ser att ni pratat vagn, så var ju tvungen o kolla in nya Bee +, varpå sambon hojtar "kollar du på ny vagn igen!!??"

• AochJsMamma
    Stormis skrev 2010-04-25 08:41:24 följande:
    Hälsa honom att det har inte han att göra med .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17