Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln: vilket fynd!!! Grattis!!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Tjollabolla skrev 2010-05-31 09:06:22 följande:
    Tack söt!ÅHHH nu har det ringt 2 stycken på vår vagn, hoppas på att bli av med den å så hoppas jag den nya råååsa kommer idag eller imorgon
    vad är det för rååsa vagn ni har beställt?
  • AochJsMamma
    Tjollabolla skrev 2010-05-31 09:30:44 följande:
    En Emmaljunga Ozone, samma som Ängeln har visat i bt
    var väl det jag anade...vill oxå haaaaaa! Hmm tror allt att det är dags att påbörja operation övertalning!
  • AochJsMamma
    Linastrumpan skrev 2010-05-31 09:37:44 följande:
    Får jag fråga er experter....Vad är skillnaden på en lurv st 92 i junior o baby? Är baby mindre? Hur ser man vilken det är? Köpte en lurv på salgen i fredags och tänkte att den skulle passa min minsta som har st 86(med lite uppvik) men den passar min stora som har 110 i tröjor  
    junior är större än baby, skiljer en hel del tycker jag. På junior är det ett litet tumhål eller vad det heter. Är ingen luva på heller (vilket jag har för mig att det är på baby..?).
  • AochJsMamma

Nä nu är det dags att hämta alex hos mamma och sen ska vi till lekplatsen o busa med kompisarna! Ses sen, ha en underbar dag! {#lang_emotions_sunny}

• AochJsMamma

Godkväll tråden!!!

Vilket underbart sommarväder!!! Solig Vill ju vara ute hela tiden!

Är sugen på en liten kompletterande molo beställning så här innan nya kollektionen kommer, nån som vet nån shop som har rabatt? Inte lust att betala fullpris när det snart är rea..

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-02 10:23:06 följande:
    God morgon!

Även jag trillade dit på Katvig igår...
    Idag är det sommar ute,maken har semester och är på stranden med Max,Lova sover ute i vagnen och jag sitter INNE-måste plugga! TråååkKräks
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    känner igen det där... har hemtenta just nu, ska in på fredag kväll o jag har knappt börjat Tyst.. sen en annan hemtenta på lördag (5 h)... sen är det leeeeedigt! (från skolan iaf!) Lycka till med pluggandet! Vad är det du läser?
  • AochJsMamma

ja jösses vad fl segade igår... störande!

FINA bilder i bt, man blir så glad av alla söta barn i fina kläder o så sommarbilder på det!! Lovely! Solig

• AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-06-03 08:43:16 följande:

Den här sidan med dennna tråden har knasat ihop sej helt för mej. Undrar vad som hänt?
    Andra trådar ser ut som vanligt.....

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    samma här..hel mysko..allt är liksom till vänster o så flyter en massa text ihop???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17