Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-28 10:26:50 följande:
    Ååååh, nu har klådde Liam varit i farten igen.Han kom och skrek och sa att han hade ont i näsan, efter mycket klurande så såg jag att han petat upp en svart plastbit i näsan, så nu är sambon på väg till vårdcentralen med honom, har en känsla av att det blir barnakuten för jag kan inte på nåt vis se hur dom ska kunna få ut den, inte med hans läkarskräck.
    oj! Undra när Alex ska börja med sånt...han är ju busig nog för tre ungar så det kommer säkert.. {#lang_emotions_undecided}
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-28 10:37:38 följande:
    Ja alltså Liam är ju busig och hittar på rackartyg typ hela tiden men han har aldrig stoppat saker i näsan innan, undra hur sjutton han kom på det lixom?
    haha jag vet inte, men Alex kompis David stoppade en kikärta i näsan förra veckan.. Madicken kanske??
  • AochJsMamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-28 10:38:20 följande:
    Pratade precis med dem. Så dumt nu när det blev helg. Sjukup. var också lite oroade över Anton, men hon tyckte att man kunde utesluta blindtarmen då han är pigg mellan varven. Men blir det sämre så åker vi till akuten, men så illa är det inte just nu.
    bra att du ringde, jag är alltid lugnare när jag pratat med dem.. hoppas att det går över alt att han blir bättre med hjälp.
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-28 10:56:16 följande:
    Ha ha, jaaaa, tror ta mej sjutton vi ska bygga en snickabo till honom
    THEA och Grodan skrev 2010-05-28 10:56:58 följande:
    Behöver en till Alex med, dom kan dela
    hehe min alex kanske oxå kan få va där, busigare än få just nu
  • AochJsMamma
    THEA och Grodan skrev 2010-05-28 11:12:23 följande:
    Alex bästa igår var att han fick tag i sockerströaren, vände den uppochner och sprang varvet runt lägenheten
    haha GLLLAAAAAAAD man är då- NOT!
  • AochJsMamma

apropå hälla ut saker, alex vände uppochner på en tillbringare med 1 liter nyponsoppa...INTE kul eller lätt att torka upp! Kul så här i efterhand men just då var jag inte jättehappy på busungen

• AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-28 11:21:56 följande:
    Ha ha, ooooooh, nyponsoppa är INTE kul att torka upp.Liam hällde ut 1 ½ liter mjölk på golvet en gång, precis när jag gjort mat till Meja, lagom smidigt att torka upp det med en halv hysterisk bebis i famnen
    nää inte kul alls kan jag tänka mig!
  • AochJsMamma

fasen nu kan jag inte citera igen...men Fantastiska skatt, den var ju klockren och ooohh så inte roligt kan jag tänka mig.... Måste ta tag i städningen här hemma, men har verkligen inte lust....

• AochJsMamma
    Lantani skrev 2010-05-28 11:54:38 följande:
    Har varit på molorea i stan idag 40 % på allt. Fick tag på hajlinne, bil linne, robot t-shirt, 3 par byxor (som ska va som knickers) och en sommarsuit till lillan i magen. Så fina kläder, allt för typ 800 kr. Lägger upp bild i bildtråden när jag är hemma ikväll
    å vad kul!! vart då?
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-28 12:39:49 följande:
    Som jag trodde, dom fick inte ut den Som vanligt blev han helt hysterisk när dom skulle försöka.Så nu har vi fått en remiss till öron-näsa-hals i Jkpg, får dom inte ut den där så blir det inskrivning och sövning Åååååååh, INTE IGEN!!!Men visst borde dom kunna ge lugnande istället för att söva ner honom helt? Jag vill verkligen inte vara med om det igen.
    Lill plutten då.. Vet tyvärr inte vad man kan göra, men låter som att de borde kunna fixa det med nåt som inte söver ner helt?? Jag fick nåt mot min tandläkarskräck när jag var liten..typ lustgas?? Nää minns inte, men det går förhoppningsvis..håller tummsen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17