Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-04-09 15:46:35 följande:
    jaaa just ja joodå det kommer säkert passa!!
    hoppas du harrätt! Är ju så GALET fint! Älskar kombon med det blåa o röda...{#lang_emotions_heart} 
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-04-09 15:54:36 följande:
    jaa det är verkligen galet fint!! älskar det printet!! vi har klänningen tillsammans med katvigs röd/vita
    fiiint! {#lang_emotions_heart}
  • AochJsMamma
    Everlonn skrev 2010-04-09 18:35:03 följande:
    Tack Butte "allvetande om allt" Jag tror jag såg den du menade men hon sa att det var med dragkedja..då måste det nog vara en fleece va? Ja ja, det blir väldans spännande att se
    hmm tror det fann sen ljus/mellanrosa förrav åren, med rött på och dragkedja fram. Jättefin!
  • AochJsMamma

God eftermiddag i tråden!!{#lang_emotions_sunny}

Även jag har varit på mässan o shoppat NS idag ( och en Geggamoja mössa), mkt lugnare idag än kaoset jag hörde talas om igår, lite plåster på såren för att ha missat första dagen iaf..

Blev en del NS såklart, fastän jag sa att jag inte skulle ha så mkt innan jag gick in..men så hade de så mkt av sånt jag kikat efter men inte hittat i A:s stl..

Idag hade för övrigt A på sig blåa NS wct byxor med hajtröjan med stjärärmar, var superfint ihop! {#lang_emotions_heart} 

• AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-12 21:17:13 följande:
    Jag kommer inte in på fb sidan, gör ni?
    samma här
  • AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    losec! men det har du förstås inte hemma eftersom du frågar... {#lang_emotions_undecided} bröd o vitt ris brukar hjälpa mig
  • AochJsMamma

Godmorgon i tråden!!!

Mawe123: det kan ha varit jag....{#lang_emotions_dreamer}letat med ljus o lykta (helst en 92, men 86  e ju bättre än inget...) Men hur funkar TS? Hur gör man??

• AochJsMamma
    Mawe123 skrev 2010-04-14 09:36:46 följande:
    Maila TS supporten, de svarar snabbt och förklarar hur du blir medlem.TS är en blandning mellan T och blocket, jätte kul, jag är mer aktiv där än på T.Du får ett TS konto dit du sätter in pengar via ditt bankkort och sen betalar du dina vunna affärer via det kontot.Det kostar några kronor extra i insättningsavgift och provision.Du måste maila in bla ett myndighetspapper för att bekräfta den adress du registrerar, jag mailade in ett brev från försäkringskassan.Lycka till, det brukar dyka upp mycket "dyrgripar" på TS
    tusen tack för infon! Ska iväg nu, men ska fixa med det i efetrmiddag/ikväll.... låter kul!
  • AochJsMamma

Goddag i tråden!!!

Ser att ni kikat på fiiiin UV dräkt från Hummel, sån MÅSTE jag ha till Alex. Nån som vet om den finns i sverige, eller om det är nån shop som brukar ta in hummel uv dräkter? Blev helt KÄR!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17