Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-29 13:21:12 följande:
    Nä, ingen blir väl förvånad isf men jag har rätt mkt ångest över hur jag ska göra..åka eller inte åka. Bara för att Stoffe säger åk så tvekar jag, vill ju gärna åka på Katvig i juni också, och sen är det polarns rea. Det handlar inte ens om pengarna nu utan att jag faktiskt har slagits av tanken att två barn kanske inte behöver så jädra mkt kläder Mitt nya salgmotto är redan förbrukat liksom..jag som skulle vara s u n dÖnskar någon kunde säga till mig hur jag ska göra
    ååååk!!! Så, nu har någon sagt hur du ska göra..!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Everlonn skrev 2010-05-29 13:28:26 följande:
    Känner mig ledsen Frågade runt lite om barnvakt..ingen kunde och så frågar jag mamma..hon kan men vill inte..syrrans unge ska hon passa en hel vecka medans syrran åker till USA men min går då inte att passa för hon är så trött, så mycket att göra osv och hon låg ju redan efter för att hon passade Bus halva torsdagen (tack för samvetsknock outen där) Syrrans unge passade hon HELA sommaren föraa året, alltså varje dag!!!! Men när jag frågar får jag allt som oftast nej...känner mig faktiskt riktigt ledsen denna gången Det är liksom inte ens det att jag inte kommer iväg på salg igen utan mer att ja...känner mig undanskuffad och att det är stoooor skillnad på kusinerna
    tråkigt.. Förstår att du är ledsen.. Försök förklara för henne hur du känner!
  • AochJsMamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-30 08:10:19 följande:
    jaha, ingen online idag? Har alla ett liv idag då antar jag eller några som kanske fått sovmorgon på mors dag...här blev man dock väckt kl.5 av en piggmört till son.Maia är hos mormor och morfar
    I wish, väcktes 05.30 av ledsen mammig son, ville bara vara i mammas famn..mysigt men ååå vad trött jag är, vi var på födelsedagskalas igår kväll oxå så kom inte i säng förrän seeent.. *snark*
  • AochJsMamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-30 09:08:27 följande:
    Ja vi var på dop igår en bit härifrån, kom hem kl.21.30 så då var man sådär lagom trött.Nu har vi varit o skrivit på för att säga upp vårt nuvarande hyreskontrakt, nu flyttar vi den 1 augusti, åh vad jag längtar
    åå så kul, grattis till köpet än en gång!!
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-30 09:13:48 följande:
    Hjälp, vilken klänning ska Meja ha idag, Molos prästkragar, Molos flowerfield eller Småfolks med kaniner och igelkottar?
    jag är inne i en kärleksperiod för flowerfield, så jag röstar på den! (du har iofs säkert redan valt med tanke på vad klockan är nu ).

Apropå flowerfield, sugen på att beställa linnet till Alexander, tycker ni det är för girly?
  • AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-30 11:04:55 följande:
    hejhej tittar in en snabbis....få se om jag får lite ida t suits idag til maxen i stl 98 =O... vatt så besviken när ja kom hem å alla 92 suitarna därifårn jag köpt var för små =(.... bodyn satt bra däremot.. sitter med min hemtenta... usch har sån ångest att ajg inte kommer hinna klart i tid =S.. komemr bli hela natten typ=S.. sen ska den var inne kl 08.00 imorn... å sen lovade jag jobba 09.00-16.30 ..
    ååå jobbigt när man inte tror att man ska hinna.. Har två olika hemtentot samt enannan inlämningsuppgift denna veckan, gaahh, kommer aldrig hinna!! Håller tummsen för dig! (både vad gäller suits o tenta..)
  • AochJsMamma

Kikar in snabbt o tackar FIIIINASTE BÄSTASTE tjejerna som fixade tillbaks min Molo kasse idag!!! Som jag jublade när ni ringde!!!! Frida (som kläderna var åt) blev mega glad, o en enorm börda lättade från mina axlar!!! Så tack Olivers mamma, Smultron och MOLO MANNEN!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_cheers} 

• AochJsMamma

ja visst är det?! Jag har varit helt knäckt hela helgen, o irreterad att de inte svarar på mina telefonsamntal!! Så det samtalet kom som en skänk från ovan, är så glaaaaaaad!!

Nu kan jag glädjas åt salgen igen, o längtar redan till nästa!

Nu ska jag sova o drömma om molosar... sweet dreams!! O grattis på mors dag alla goa mamas!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17