Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vi ska en sväng till Ikea idag, det vi skulle ha igår var slut på det Ikea vi var på, så det blir till att åka till andra idag...

lillronya: haha japp, tänk vad samma ord/mening kan betyda olika saker för olka människor eller åldrar... rätt kul!

Ha en trevlig dag alla!! {#lang_emotions_sunny}

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-26 12:41:57 följande:
    Nån som kan hjälpa mig. Letar denna i storlek 2-5 år. Nån som vet om den finns i nån webbshop?www.busochrackartyg.com/product1347/category1...
    menar du 3-5 år?? Den är slut överallt typ, ville oxå köpa den men det blev 1-2 år för jag hittade den inte...
    hoppas att det finns en nånstans till dig som jag inte hittat!
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-26 13:06:35 följande:
    ja, 3-5 år. verkar ju helt omöjligt
    tror tyvärr att det kan vara kört....
  • AochJsMamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:18:13 följande:
    Någon som sett den rosa T-shirten från Nova Star i storlek 116/122 i någon butik?Fick reklamera min till LPL och efter månadslång väntan får jag veta att det inte finns någon ny tröja till dottern...*suck*Hon älskade verkligen den tröjan så det vore toppen om vi kunde få fatt på en ny!
    http://www.freshmilk.se/product_info.php?manufacturers_id=43&products_id=3475&osCsid=e3e40316d766013e12655dd862040323

Hoppas allt är bra med alla, laddar för salg gissar jag. Jag får hoppa i år, känns surt..

Iallafall, tänkte fråga er om ni som köpt t-shirtarna från Småfolk som nyss kom hur de är i stl? 74/80 är lite litet medan 86/92 är för stort för Alexander vad gäller de långärmade tröjorna...vågar man sig på en tisha då tror ni? Vill ju inte att det ser ut som en klänning..
  • AochJsMamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:42:53 följande:
     TACK! Det blir till att beställa därifrån.
    Vad kul! Trist när man blir utan nåt man vill ha..
  • AochJsMamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:48:25 följande:
    Jaa, hon gillade verkligen tröjan så hon bör ju få en ny.Tyvärr var frakten 39:- på Freshmilk såg jag nu i kassan så jag skippar den shoppen och hoppas att någon annan butik har tröjan.
    ja så mkt vill man ju inte betala! vad trist...gillar inte frakt alls..
  • AochJsMamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:50:52 följande:
    Nä, frakt är onödigt. En del butiker har ju NS fraktfritt men ingen av dom jag spanat in har tröjan i rätt storlek såklart.
    nä inte där jag spanat efter den heller tyvärr...
  • AochJsMamma

Godmorgon!!

Försöker förtränga att det är salg nästa vecka, kan inte åka denna gången.. Tror ni man kan vinna på Triss/ Lotto??

Ser att det är fler som har köpt de fiiina t-shirtarna på Lindex! {#lang_emotions_heart} Köpte shortsen oxå, såå billigt så perfekta äta glasskläder som nån sa..

• AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-22 07:55:52 följande:
    Morning Jag också, lever i total salg förnekelse Så typiskt att det är nästa vecka då det är tvärkört med barnvakt Visst är t-shirtsen underbara, måste köpa den gröna med bilar till Liam också. O shortsen också, fast han har Plastisock shorts i alla möjliga färger, dom är såå fina.
    jag kan nog fixa barnvakt, men ekonomin sätter stop..vet inte om jag får ett jobb jag sökt o annars har jag galet lite i inkomst nästa månad iom att terminen är slut.. känner att det liksom blir fel att dra på salg då.. även om sambon tycker att det är ok att åka

Jag köpte som sagt shortsen, de är superfina, speciellt de gröna! Lite väl långa för att vara 86/92 så får nog sy upp dem..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17