-
Finns det ngn säljsida på fejjan oxå?? smidigt!RååSa BuBBlan skrev 2010-05-12 18:23:30 följande:Å jag måste köra en T omgång åxå, blir ju inte av med grejerna på fejjan.. Blöö avskyr Tradera!! -
Fy ja... Jag känner typ ingen i denna tråden men jag har varit med lite i bakgrunden och lärt mig om danska barnkläder å då även följt era liv och öden. En fruktansvärd tragedi som gör att man bara gråter!! Går inte att tänka sig ens med sin vildaste fantasi hur det skulle vara att vara i samma situation just nu. Sådana saker får bara inte hända!!!
-
Har inventerat sonens sommargarderob och inser att han knappt har några T-shirtar! Skulle vilja ha några från småfolk för vi har så få sådana.. Hittar inget för killar som jag gillar!! Är det bara jag som tycker att det knappt finns pojkkläder?! Han kommer få gå naken stackars Knuten!
-
Hmm.. Lindex är jag inget fan av! Tycker inte om när det är siffror på som inte har ngt samband med Knut alls.. Jag tycker jag har finkammat hela internet. Ja de svenska sidorna då!ängeln83 skrev 2010-05-25 21:34:27 följande:Men OJ, jag hittar hur mycket som helst till Liam Småfolk har ju en massa fina och jag har även köpt en massa t-shirts från Lindex, kollat där?
Bara för att jag klagar så hittade jag denna.. den va fin! www.luckylittleme.se/group.asp&sort=&page=8 -
Är det ngn kod?SmillaMilla skrev 2010-05-25 21:38:08 följande:Eftersom jag inte får åka på salg så får man väll lov att tröst shoppa lite. Blev ju billgt på llm med momsfritt o 20%. Så 45 % rea -
Mhmm.. Jag trodde jag fick det.. Hmm.. får kolla min mail igen!SmillaMilla skrev 2010-05-25 21:42:40 följande:nyhetsbrev -
Hahaha! Trög jag är då!! Ska till tandläkaren idag.. får se hur många miljoner det går på... Ska laga hål! Sen... sen ska jag beställa lite! :)SmillaMilla skrev 2010-05-25 21:57:37 följande:Alltså koden är nyhetsbrev -
Ahh... har kollat i bildtråden och man blir ju sjuk!! Så mycket fina kläder!
Hm.. kom på.. att jag nog måste ha tag i en liten regnbådebebismössa.. Bebis på g i magen (dock bara i vecka 9 imorgon) så det e kanske dags att börja samla lite. Älskar ju regnbågetyget! -
Tackar! :) Känns overkligt! Fast tröttheten jag känner är inte verklig!!! Å vet ni... Dettta blir första gången som jag kommer köpa danska barnkläder till bebis!!Visste inget om det sist!! Det blir lite extra roligt nu! ;)Buttelina skrev 2010-05-27 17:57:22 följande:åhhh grattis -
Mm det ska bli skitkul!! :) Hehe!Buttelina skrev 2010-05-27 18:06:51 följande:ihhh massa minimolosar