Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Haha! Nu ser jag att jag skrev piontryck!! Jag menar penseer!! Hahaha! Tänkte på dalior för de har vi några på matbordet.. skulle skriva panseer men skrev pioner..?? Hur går detta ihop sig?

• högbergarna

Ahh har kollat in lite nytt Molo på BoR. Inte så mycket snyggt till pojkar enligt mig.. MEN den tröjan med mixerbordet va ju bara grymt häftig!! Vi sysslar mycket med musik hemma oxå xå det skulle passa.. Men nästan 400 spänn... Njae!

• högbergarna
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 17:38:40 följande:
    tjejer vet att ja visat denna innan

har redan beställt en kritstrecksrandig men e såå sugen på denna med ska ja =P

cgi.ebay.co.uk/Boys-Cotton-Linen-Blue-Suit-Si...

har ju handlat lite för mkt redan .. men ......det kliar i fingrarna.... han skulle va så söt i den till dopet den 17 okt.
    eler tycker ni han ska ha den svarta på dopet?
    Å jag som precis sitter o letar kostym frenetiskt!!! Är dålig på detta med valutan.. Vad skulle det bli för en kostym med frakten??
  • högbergarna
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 20:57:03 följande:
    jag har precis beställt en kristrecksrandig de hade andra färger å så med där, då kostade det 330kr typ inkl frakt för 5 delars =P helt ok pris ;)..... den som a hade som länk var snäppet dyrare där ville dem ha högre frakt så då skulle det kosta inkl 700kr inkl typ för den ljusblå..
    men det går hitta kostym från 230kr inkl... har nga sprade länkar säg t om du vil ha länkarna=) vilken stl färg?
    3 år behöver nog sonen. Han är ca 92 lång. Han ville inte mätas i måndags på 2 1/2 kontrollen utan grät o försökte fly så han blev lite böjd. Å svart hade jag tänkt. Är bröllop vi ska på.
    Hade varit super med länkar!! Jag e så trög på det där att handla via sådana "svåra" sidor. Är glad att jag lärt mig tradera!! haha
  • högbergarna

Någon som vet ifall den gul/lila katvigen finns som bodysuite? Skulle vara snyggt med syskonmatchning tänkte jag.. Tröja till Knut o suiten till kommande bebis..

• högbergarna
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 16:58:18 följande:
    Japps! vi har den babyshop bla
    Åh måste jag ha! Tyckte jag kollat överallt.. Tackar för tipset! :)
  • högbergarna

Oj Bubblis. Roligt att se din mage!! Själv har jag ju så mycket fett för så jag vet ju inte alls hur min gravidmage ser ut nu.. Känner bara att det är hårt under fettet. Haha! Å självklart står magen ut massa mer.. men i valkar. Inte snyggt direkt! :( Vecka 24+1 idag.

Undrar.. Katvigs mössor.. Det står storlek 1 eller 2 eller 3. Menar dom i år då? Å är dom stora eller små i storlekarna?? Sonen är 2 1/2.

• högbergarna
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:16:41 följande:
    Tack tjejer Kyss  Hoppas den inte växer så himla mycke mer bara Jag är i v 22+6 nu, men känner mig större än så och bebisen känns så stor o stark, riktigt rejäla kickar får h*n in, gör nästan ont

Inte mig emot om h*n skulle få för sig att kika ut i mitten av december pga platsbrist
    Jag känner mycket mycket mer denna gång än förra. Massa rejäla sparkar hela dagarna! :) Men på RUL så va bebis normalstor.. Så jag hoppas den är det! För min del får bebis gärna pluppa ut just den 6:januari.. Det är alltid en röd dag nämligen! :)
  • högbergarna

Frågade förut men kan inte se svaret.. Undrar hur stora Katvigs mössor är?? Finns ju i stl 1-3.. är det ålder eller?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17