Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Haha! Nu ser jag att jag skrev piontryck!! Jag menar penseer!! Hahaha! Tänkte på dalior för de har vi några på matbordet.. skulle skriva panseer men skrev pioner..?? Hur går detta ihop sig?
Haha! Nu ser jag att jag skrev piontryck!! Jag menar penseer!! Hahaha! Tänkte på dalior för de har vi några på matbordet.. skulle skriva panseer men skrev pioner..?? Hur går detta ihop sig?
Ahh har kollat in lite nytt Molo på BoR. Inte så mycket snyggt till pojkar enligt mig.. MEN den tröjan med mixerbordet va ju bara grymt häftig!! Vi sysslar mycket med musik hemma oxå xå det skulle passa.. Men nästan 400 spänn... Njae!
Någon som vet ifall den gul/lila katvigen finns som bodysuite? Skulle vara snyggt med syskonmatchning tänkte jag.. Tröja till Knut o suiten till kommande bebis..
Oj Bubblis. Roligt att se din mage!! Själv har jag ju så mycket fett för så jag vet ju inte alls hur min gravidmage ser ut nu.. Känner bara att det är hårt under fettet. Haha! Å självklart står magen ut massa mer.. men i valkar. Inte snyggt direkt! :( Vecka 24+1 idag.
Undrar.. Katvigs mössor.. Det står storlek 1 eller 2 eller 3. Menar dom i år då? Å är dom stora eller små i storlekarna?? Sonen är 2 1/2.
Hoppas den inte växer så himla mycke mer bara Frågade förut men kan inte se svaret.. Undrar hur stora Katvigs mössor är?? Finns ju i stl 1-3.. är det ålder eller?