Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 19:08:45 följande:
    Här beräknas trean komma i början av januari, vecka 27 gick jag in i idag.

Å kul!! Jag klev in i vecka 27 igår.. 6 Januari är mitt bf.
  • högbergarna
    lillronya skrev 2010-10-02 19:11:01 följande:
    Fast jag tror att man som mamma vet innerst inne vad det blir. Så har det varit för mej iaf. De sista veckorna har jag kännt på mej vad det skulle bli och haft rätt, om jag bara lyssnat till mej själv och inte omgivningen som har så mycket att säga.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio

Jag hade ingen som helst aning alls förra gången! Inte nu heller. MEN precis när vi skulle åka till BB så sa jag att "Näe jag känner inte för Kajsa längre!!" Tur då att det blev en Knut! :)
  • högbergarna

Nu hoppas jag att det bara är jag som är vaken!!! Jobbar natt!
    Kollade in nova star.. Vilken snygg vinterjacka i rött.. Å bara 500 spänn.. Med rabatten blir det ju ännu billigare!! Undrar om de är stora i stl? Nästan så jag funderar på att köpa en inför nästa vinter! HAha! Då är sonen 3 1/2. Tror ni 116 eller 122?

• högbergarna
    Smultronhjärta skrev 2010-10-03 07:39:53 följande:
    Ha ha- jag framförallt med tanke på att min 3 1/2 åring har 92 i sina NSbyxor och 98 i överdelar
    Min son har 98 i NS nu. Både byxor o tröja.. Tänkte mest om det va annorlunda i stl med ytterkläder.
  • högbergarna

Åh kollade nyss i Bildtråden!! Den overallen som visas bland Preggis bilder är ju bara för underbar!!! Jag hade velat ha en sådan själv!!

• högbergarna

Hej brudar!! Någon som ska på Molos salg??
    Jag kan inte åka pga foglossning! :( MEN jag har även drabbats av något fruktansvärt!! Sonens molo T-shirt med stjärnor är totalförstörd!! Jag skulle tvätta den o höll på at lasta in i maskinen när sonen måste ha lagt in två par brallor som va nya.. T-shirtens stjärnor är numera grådassiga o alla färger är gråa!! :(
    Undrar om någon vänlig själ skulle kunna ha lust att köpa en sådan åt oss ifall att den finns. Jag hittar den inte på någon shop! Det är den rainbow stars fast med svarta ärmar o gröna kantband i halsen. Så himla fin!! Storlek 110 eller 116 ifall den finns.. Å ifall någon vill ta sig an mitt problem!!

• högbergarna

Duntoffla: Kollade bildtråden nyss. Vad fint det va med fåglarna med gula kantbanden!!! Verkligen en dress som funkar på både pojke eller flicka dessutom. Så sött!! :) Sån vill ja oxå haa!!

• högbergarna
    Duntoffla skrev 2010-11-13 11:15:13 följande:
    Visst är den fin? Tycker bättre om den än de med orange kantband även om den också är fin. De med gula band är provkollektion och jag lyckade knipa en body och suit i våras på salgen. Absolut unisex!
    Ah typiskt att det bara va provkollektion. Då är hopet ute för mig! Den va verkligen jättefin o jag håller med om att den är finare än den med orange!! Mycket finare faktiskt!!
  • högbergarna
    Duntoffla skrev 2010-11-13 11:38:34 följande:
    Det kan ju dyka upp på Tradera efter Molosalgen fast då i begränsade storlekar
    Ja jag håller span. Letar andra Molosar med. Storlek spelar inte så stor roll.. Bebis har inte pluppat ut än.. Praktiskt för då kan man ju ta det som finns..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17