Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Å kul!! Jag klev in i vecka 27 igår.. 6 Januari är mitt bf.
Nu hoppas jag att det bara är jag som är vaken!!! Jobbar natt!
Kollade in nova star.. Vilken snygg vinterjacka i rött.. Å bara 500 spänn.. Med rabatten blir det ju ännu billigare!! Undrar om de är stora i stl? Nästan så jag funderar på att köpa en inför nästa vinter! HAha! Då är sonen 3 1/2. Tror ni 116 eller 122?
Åh kollade nyss i Bildtråden!! Den overallen som visas bland Preggis bilder är ju bara för underbar!!! Jag hade velat ha en sådan själv!!
Hej brudar!! Någon som ska på Molos salg??
Jag kan inte åka pga foglossning! :( MEN jag har även drabbats av något fruktansvärt!! Sonens molo T-shirt med stjärnor är totalförstörd!! Jag skulle tvätta den o höll på at lasta in i maskinen när sonen måste ha lagt in två par brallor som va nya.. T-shirtens stjärnor är numera grådassiga o alla färger är gråa!! :(
Undrar om någon vänlig själ skulle kunna ha lust att köpa en sådan åt oss ifall att den finns. Jag hittar den inte på någon shop! Det är den rainbow stars fast med svarta ärmar o gröna kantband i halsen. Så himla fin!! Storlek 110 eller 116 ifall den finns.. Å ifall någon vill ta sig an mitt problem!!
Duntoffla: Kollade bildtråden nyss. Vad fint det va med fåglarna med gula kantbanden!!! Verkligen en dress som funkar på både pojke eller flicka dessutom. Så sött!! :) Sån vill ja oxå haa!!
åå nu ser jag den älskade tröjan i bildtråden på flera ställen. Våran som blev förstörd!! :(