Vi som shoppar danska barnkläder del 17
www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
Hej hej! Det va väldigt länge sedan jag skrev något. Måste bara berätta angående en här som skrev om sonen som fått Hello Kitty leksak i McD:s happy meal pga kanske inte unisex-tröja då.. Sonen o jag va o hälsade på släkt o vänner i gamla hemstaden Stockholm. När vi skulle åka hem skulle jag köpa med mat till tåget.. Knut (sonen) va iklädd molos regnbågelinne o turkosa villervalla shorts samt sin NiNaa hund i knät.. Han sov i sittvagnen... OCH fick en Hello Kitty leksak. Så tydligen är inte regnbågen heller unisex? Eller va det gosedjurshunden?? ;) Inte Knut emot då han gillar Kissekatten och det va två små rosa lapor i tingesten så den roade honom på tågresan.
Hej o halloj. Läänge sedan jag skrev här! Har varit lite snålt med pengar så jag har hållt mig lite undan.
I förra veckan va vi på RUL men vi fick inte reda på könet! :( Trist! E så svårt att handla något i förväg när man inte vet. Tycker det är svårt att hitta unisexkläder!!! Någon som har tips?
Ängeln83: Åh vilken fin kille!! Blev lite tårögd!! Haha! Graviditetshormoner!!
Blir även lite tårögd när jag ser era superfina bilder på kläder i piontrycket!! Så himla fint det är!! Men.. nä det kan inte sonen ha på sig. Å ekonomin tillåter inte att jag köper kläder till ekantas flickebarn bara för att jag tycker kläderna e så fina. Haha! Brukar annars göra så.. Gjorde det tex med prästkrageklänningen.