-
Ja den girly rainbow är jättefin.. å penseerna med!! Hmm.. har du provat deras hjälmmössa?? Sitter dom bra? Funderar på en sådan i rainbowen oxå.. girly alltså.lillronya skrev 2010-12-17 13:48:21 följande:Molos penseer och girly rainbow är måsten, tycker jag.
-
Tjena brudar!! Äntligen hemma!! Har legat inlagd några dygn med för högt blodtryck!! Fy så fruktanstvärt tråkigt!!!!! Ingen dator!! Fick bara gå till och från toaletten!! Annars fick jag bara ligga blick stilla. Nu har trycket stabiliserat sig så jag får vara hemma på julafton!! Sen kanske de sätter igång mig.
Hade verkligen velat ha en dator där vid sängen så jag kunnat kolla runt på klädessidor. Särskilt nu när det varit kalenderluckor!! Nu känns det som jag missat allt!! :( -
Ja jag ville bara hem!! Känns som jag bara missar allt!! Snyft!! :( Kunde ju inte åka på saljen innan heller... Blä!Ocikatten skrev 2010-12-21 14:26:38 följande:Ah vad surt! Bra att de tar väl hand om dig men jag förstår din frustration över att ha missat kalenderluckorna!
-
Är beräknad till den 6:e januari. Men det blir nu tidigare då pga blodtrycket. Det finns ju internet på sjukhuset men dom har inte ngt bredband till patienterna! :( På vissa avdelningar finns datorer i dagrumet stod det i infon... Men jag fick ju inte lämna sängen så. Har inget usb-internet.. Har min mobil men den går inte så bra att surfa på. Går att kolla och skriva inlägg i face book å läsa aftonbladet. Tittar jag på någon annan sida så är det skitsvårt att se för bilder o allt blir för stort plus att det går superlångsamt!maugu skrev 2010-12-21 14:53:08 följande:Vad trist..när är du beräknad?Om inte sjukhuset har bredband så kanske en smartphone eller usb-internet? -
Tackar!! :) Svårt med datortid nu... Måste shoppa mer kläder!!! Det går åt en hel del o nu vill jag verkligen ha flickigt!!!lillronya skrev 2011-01-02 19:43:46 följande:Högbergarna: Åååå vilken sötis i bt!! Grattis!! -
javascript:showPictures('mlofernanda');'
Någon som sett tröja i detta? Tänker på till sonen så inget med puffiga rmar eller så. Han älskar stjärnor o det va ju superläckra färger! Kunde man köra med syskonmatchning oxå.. :) -
Direktadress:
siggeojuno.se/&cat_id=740
_Så skulle länken vara! -
Jag är 166-167 någonstans o maken min är 189. Jag va däremot lång när jag va liten. Sedan stannade det upp i slutet på mellanstadiet. Sonen blir 3 i slutet på februari och jag vet inte riktigt hur lång han är nu men han borde vara närmare 98 cm nu... Kanske 96??Mamma till Simon skrev 2011-01-14 14:50:21 följande:Kul det här med längd. Ludvig blir ju 4 i mars och är 106cm, jag är 167 och min man 170 så vi är ju defenitivt inte långa, har inga långa släktingar heller direkt
-
Å herre GUUUD!! Vilken fin!! Den vill jag oxå HAAA!!! För övrigt gillar jag småfolks suiter för de sitter så bra nere vid foten! Inte massa fladder!! :) Denna va ju gudomligt underbar!!Zvartaliljan skrev 2011-01-14 14:47:53 följande:www.filabel.dk/shop/Drenget%C3%B8j/Drenge+Hel...
Någon som sett denna i Sverige?? Vill haaa!!
Helle - du får gärna inboxa om den går att ordna fram i strl.86
Body går också bra, kommer kanske sommarsuit i det printet? -
Åh hejsan!
Länge sedan jag skrev men jag har försökt undvika denna tråd! ;) Fattigt värre!!!
MEN nu såg jag i bildtråden för jag kunde inte hålla mig!! Buttelina hade lagt in bilder på massa kläder o mitt där såg jag ett linne som hade sådana där multifärgade stjärnor på baksida. Någon som vet var man kan hitta ett sådant?? Min son skulle älska det!!!