Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Angående tradera så vann jag en auktion i slutet på förra veckan o fick inget mail på 3 dagar. Tänkte precis maila säljaren då jag fick ett mail där hon undrade var betalningen var. Hon använde sig av det automatiska traderamailet men jag hade inte fått något. Å det låg inte i skräpposten heller. Å jag hade rätt adress.

• högbergarna
    Zvartaliljan skrev 2010-09-16 22:40:01 följande:
    har haft flera köpare som vann förra veckan som inte fick det automatiska sa de, så ibland blir det nog nåt knasigt för tradera. Men det händer bara mig typ 1 gång av 50 auktioner så jag tycker ändå systemet är ok...mycket bättre än innan när man fick skriva manuella vinnarmail för varje auktion! Gud vilket evighetsjobb det var!

Nä nu måste jag logga ut...har en dejt med min kudde!
    Bra då va det inte bara jag! :) Menade mest med mitt inlägg att kanske det blivit så för dig denna gång. Jag handlar inte så väldigt ofta på tradera så procentuellt har det ju hänt ofta för mig om det blir bara en gång! ;) Kändes pinsamt för jag är sådan som vill betala på en gång så jag har det klart!
    God natt får jag säga till dig.. fast du nog redan lagt dig. Själv jobbar jag i natt.
  • högbergarna

Jag tror jag lyckades få ett ganska bra pris?? Är så dålig på att veta vad som e bra eller ej!!
    www.tradera.com/Molo-vinter-jacka-polaris-strl-110-auktion_302830_118110528

Bra iallafall för sonen behövde just en blå jacka för att passa till sina blåa o turkosa mössor! :)

Å jag köpte en dalmatinersuite igår. Skulle ått ett automatiskt vinnarmail stod det men det har ortfarande inte kommit. Nu kom uppgifter upp på traderaskärmen direkt istället så jag har redan betalat. Ändå irriterande. Någon som vet var man kan se säljarens mailadress? Jag ville maila säljaren o tala om att överföringen är utörd.

• högbergarna
    Mamma till Simon skrev 2010-09-20 13:36:13 följande:
    gå in på dina köp väl fler alternativ och sedan visa orderbekräftelse
    Å tack så mycket för hjälpen!!!
  • högbergarna
    Mamma till Simon skrev 2010-09-20 19:33:10 följande:
    varsågod Glad
    Känns så dumt att inte maila att man betalat in när det uttryckligen stod i annonsen att hon ville det. Så nu är det gjort! Visserligen efter pengarna men det gör ju inget! :) Tack igen!! Jag letade o letade överallt tyckte ju jag! ;)

Var hittar man dom lånskaftade vantarna?? Jag hittar bara korta. Långa verkar ju väldigt praktiska! Om ni såg den auktion jag vann med jackan. tror ni det e samma blå som i vantarna i år?
  • högbergarna
    Greksmurfen skrev 2010-09-20 20:46:20 följande:
    vet du vad det är för loppis som är i ljungby på ons?? stod ngt om en barnloppis... vet du vad som kan finnas? varit på den innan?
    Det är IOGT. Å det brukar vara väldigt många bord.. tycker jag. :) Å alla möjliga kläder o saker. Leksaker å så.. Kanske inte så mycket märkeskläder.. Men mycket kläder ändå.. Å mycket folk.
  • högbergarna
    Greksmurfen skrev 2010-09-20 21:13:26 följande:
    vilket av loppisarna...
    e det större loppis på lördagen lr?barnloppis då med? inget märkes lr på lör heller?
    högbergarna skrev 2010-09-20 20:53:56 följande:
    Det är IOGT. Å det brukar vara väldigt många bord.. tycker jag. :) Å alla möjliga kläder o saker. Leksaker å så.. Kanske inte så mycket märkeskläder.. Men mycket kläder ändå.. Å mycket folk.
    e det samma loppis som busbellan pratar omn?
    Nä det va visst något annat. Haha! Då är det äl två då.. Samma dag!
  • högbergarna

Kollade bildtråden... Jag vill inte se jag vill inte seee!! ;) Jag blir ju så avis på de som varit på salg!! :) Men så mycket fint!!!!!
    Å till Sveas mamma! HAHAHA! Har hon månne sett bilder på kläder som fotograferats?? Hon kanske skulle göra likadant?! :)

• högbergarna
    SmillaMilla skrev 2010-10-02 18:48:32 följande:
    ha ha ja jag fick mig ett riktigt gott skratt skall jag säga
    Haha jaa jag förstår det!! Vilken gosunge!! :) Snyggt upplagt va det ju oxå!! :)
  • högbergarna
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 18:50:25 följande:
    Jo, med tjejerna spydde jag dygnet runt från början och fram till förlossning, hade svår foglossning från start, osv.
    Nu mådde jag illa fram till v 13, sedan nada, mådde tipp tipp! Foglossningen kom inte förrän runt vecka 20-21 den här gången...Så här känns det tvärsäkert på pojke, vore mkt förvånad om någon filur med snippa kom ut.
    Å här e det samma med foglossningen. Den kom smygande i vecka 20-21 denna gång.. Å nu i vecka 27 gör det ont men låååångt ifrån så ont som jag hade med sonen! Å så har jag mått mycket mer illa denna gång. Spännande att se vad det är sen! :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17