• WTF

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

WTF skrev 2011-07-26 19:20:37 följande:
    Ni som var på salgen, det såldes ju Frost-overaller där, var det något "fel" på dem? Alltså om det var andrasortering eller liknande? Har nämligen köpt en här från en webbshop som är aaalldeles förstor och tänkte se om någon ville byta, och då kan det ju vara bra att veta om det är något som skiljer dem åt.
    Ingen? 
  • WTF

Hörrni pölsetanter, eftersom vår Frost-104 kommer bli förstor i år sparas den till nästa år = jag måste köpa TVÅ nya overalleri år, hurra! Regnbågen är given, då är frågan, vad ska den andra vara? Vilken tycker ni bäst om MAT, Hummel eller vad? Hit me please!

• WTF
    Busbellan skrev 2011-08-16 22:42:16 följande:
    Jag gillar nog MAT allra bäst, men det är nog mycket för att Hummels modell inte passar mina barn så bra
    Mjukare och smidigare overall än MAT går nog knappt att hitta i alla fall. Den känns ganska tjock men ändå otroligt lätt för barnet att röra sig i
    Tack, hur är dem i storlek? Han är nu typ 87 cm och 13-14 kg.

Mera, mera, mera! 
  • WTF
    Helle skrev 2011-08-25 11:06:34 följande:
    Jag har haft båda, men det var ett tag sedan jag hade Me&I. Då gillade jag själva byxan, att den var lite smalare, men inte att resåren snodde sig direkt sonen hade de på sig. De andra lite vidare var bättre. Alla har hållit sig fina i velouren.

Min favorit är dock Småfolk till mina killar, underbar velour och passar både sönerna oavsett kroppsform. 
    Tack! Men Småfolk är väldigt stora va? Han är nu 87-88 cm, blir 86/92 för stort då tror du? 74/80 känns ju litet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17