• WTF

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

WTF skrev 2011-02-08 20:33:37 följande:
    och Busbellan: Jag köpte ett linne på fb och jag är kääär! Vill ha meeer! Har också en pojk men jag gillar det rosa!
    Inte Bus - Butte skulle det ju vara...
  • WTF

Nu är jag här och svamlar igen, vilken storlek på lurva skall man ta till en på 79 cm och 11,5 kg?

• WTF
    ängeln83 skrev 2011-02-08 22:24:26 följande:
    Min dotter som är ungefär lika lång har en i 86 som sitter precis nu och lär inte passa hela våren, kommer köpa 92 om jag köper flera.
    Schyrrans!
  • WTF

Smilla: jag är en 36a och köpte nyss två OD- tunikor i strl 1. De sitter jättebra men jag skulle nog kunna ha en 0a också...

• WTF

Eller hur! Men den modellen jag har var det liksom isydda resårpartier men den klänningen du kikade på såg ganska "stum" ut, jag tror också på 1.

• WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-14 14:28:04 följande:
    Hallå brudar! Lite ot men....

Någon som har koll på hur ikea förpackar sina koskinn!? Drömmer

Mattor är ju ihoprullade men är dessa oxå de tro?
    Om du menar i butik IRL så brukar de ligga platta på ett bord i en fin hög så man kan välja vilket man vill ha eftersom inget är det andra likt!
  • WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-14 15:14:05 följande:
    ÅÅÅÅÅ va bra!! Precis så vill jag ha de! Då borde jag kunna vika ihop det och få in det i min bil
    Var på JYSK häromdagen och fick med en reklamlapp hem om att de på onsdag kör 30-50% på alla mattor och prydnadskuddar och de skulle alltså inkludera även kohudarna.
  • WTF

Hörrni, jag behöver lite hjälp. Är på jakt efter ett par bruna byxor med mudd nere, strl 80. Har kikat lite på NS men jag tror inte jag tycker det blir så snyggt med den storra mudden i midjan till body, eller? Har ni några förslag? Kanske helt enkelt ett par bruna leggings?

• WTF
    lillronya skrev 2011-02-16 17:30:47 följande:

Vi använde NS även med body. Tycker det funkar helt ok.

Annars finns det väl joggingbyxor i brunt både i velour och frotté från me&i.

Lindex brukar väl också ha bruna brallor?

Får  väl ta en extra kik på NS, tycker bara det försvinner så mycket av bodyn. Gillar nog mer när man ser en vanlig midja med knapp. Vill inte ha joggingbyxor utan mer "riktiga" byxor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17