• WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-08-28 21:43:54 följande:
    HEJ!!!

*vink vink*
    Heeej!

Jag tänkte på det sen att du kanske blev lite förnärmad, det var i så fall inte meningen men jag kunde inte låta bli!Skäms 

Ställde ni ut något eller var ni bara och kikade?
  • WTF

Jag väntar hem en Hummeloverall från T (ja, det blev en dån ändå fast jag inte gillade den alls från början, tänk vad man kan ändra sig! Hoppas nu bara den är bra!), läste nu på FB att det finns som en "inbyggd" rånarluva i den. Gör det det på alla? Detta är en äppelgrön med dubbla dragkedjor. Gör det inte det får ni gärna komma med möss- och vanttips!

• WTF
    lillronya skrev 2011-08-28 22:02:28 följande:
    Den jag köpte ny niu har inte någon inbyggd rånarluva, men i de äldre vi har haft fanns det det.
    Tipsar om en blå mössa med dinosar från lilla ego.
    *knattar dit och kikar*

Gärna tips på rånarluvor också, tack! 
  • WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-08-28 22:17:42 följande:
    Ingen fara! Mannen ställde ut sin nya bil. Inte för att den har någon chans mot alla finnarna som fanns på plats men kul att visa upp en bil som inte rullar en enda mil " i tjänst "
    Ooh, vilken var det? För att inte tala om alla sponsorer finnarna har!
  • WTF
    Busbellan skrev 2011-08-28 22:19:03 följande:
    Rekomenderar som vanligt molos stickade, de sitter så bra på! Eller så kanske mat kommer med några roliga färger, har inte kollat in dem men de är också i ungefär samma modell.
    Svrat med vita stars funkar väl alltid
    Jag har sett en svart med gröna stjärnor, den hade varit fin som rånis.
    lillronya skrev 2011-08-28 22:20:06 följande:
    Hummel har egna rånarluvor. Tror det finns marinblå med limegröna pilar.
    Hmm var såg jag det?
    Ja, vart såg du den?! Den hade ju varit toppen!
  • WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-08-28 22:22:44 följande:
    Bil nr 110, stod som tredje efter mästarklassen, Röd, Våxtorp....

Ja fy alltså! Vi sa de igår, alla sponsrade bilar borde tävla i en egen klass så "vanligt" folk hade haft en chans
    Haha, ja vi pratade om att sätta en skylt framför vår bil med texten "Våra sponsorer" och sedan resten blankt men vi kom på det lite försent,men nästa år så!

Så, nog OT för ikväll!Flört 
  • WTF

Nej, det är min bror men jag jobbar för honom. Jag körde bilen några månader innan jag fick barn när vi var "mellan två chaufförer"men när det var en månad kvar till BF kom jag knappt upp på trailern längre och jag fick hänga över ratten för att kunna andas då ungen tryckte på lungorna när jag satt vanligt!Cool Då gick jag hem och har varit hemma sedan dess, börjar jobba nästa vecka igenRynkar på näsan, dock inte som chaufför av den. 

Min man har inte ens C-kort,men han är med som putspojke!Skrattande 

Men tack, jag är bra stolt! 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17