• WTF

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:02:23 följande:
    hade du tänkt dig en 98 i en vanlig molo så ska du ta en 104 i frost. Går som sat att använda även om den är lite stor då passformen är så otroligt bra.
    Tack! Vad tycker du, är den värd sina pengar?
  • WTF
    solouniko skrev 2011-03-04 11:08:50 följande:
    Ja jag skulle vela ha den gröna till min dotter också, så fin färg!
    Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:02:23 följande:
    hade du tänkt dig en 98 i en vanlig molo så ska du ta en 104 i frost. Går som sat att använda även om den är lite stor då passformen är så otroligt bra.
    Så du har köpt 98 i frost till Mattis? Kanske 104 kan funka i den modellen till Milla nästa år då? Men den ser verkligen stor ut tycker jag Får invänta och de om min butik sänker rean till 50%, då måste jag nog slå till
    Asch, jag kan inte bestämma färg. Gillar egentligen inte den gröna så mycket, och vad skall man ha för matchande färg på mössa och vantar, förutom svart? Å andra sidan så gillar jag inte när allt blir så mörkt som den svarta blir, men den kan man ju ha massa olika färger till, ex regnbåge!
  • WTF
    Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:19:49 följande:
    Älgrånis är underbart fin till den overallen Tungan ute O finns säkert massor mer molomössor som passar som har den mintgröna färgen i sig.
    Åååh! Fan också, nu kan jag ju definitvt inte bestämma mig, var ju nästan färdigvelad för den svarta!
  • WTF

Okej, då bestämmer vi oss för GRÖN! Men 104 känns ju fan stort alltså, enligt hans kurva skall han vara 92 i början på januari.

Alltså, allt är ert fel! Ni började med den förbannade adventskalendertråden som gjorde att man totalt fastnade för dessa jäkla danska barnkläder men än man hade gjort innan!Cool

• WTF
    Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:42:00 följande:
    jag köpte på my-baby
    Måste bara tjata lite till, du som har en. Han beräknas vara 92 i början på januari, tycker du fortfarande 104?
  • WTF
    Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:50:48 följande:
    tja med de långa vintrarna som är nu så vet man inte...han kan säkert ha 98 då eftersom min dotter som är 110cm skulle kunna ha 116. Men 104 skulle ändå funka också...

Jag jämförde Frost 98 nu med en orange Molo 86 från förra vintern o det skiljer inte mycket alls, den orange är lika bred o bara lite kortare
    Vänta nu, han har ju Windy-anoraken i 98 och den är ju stoor nu. Samtidigt så finns det ju en del plats kvar i regnbågs-86an. Samtidigt så kanske han spurtar i sommar och inte håller sig till kurvan och då blir ju 98an kanske lite tajt. Fast 104 känns ju ändå bra stor till hösten... Hej virrpanna...
  • WTF
    Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:50:48 följande:
    tja med de långa vintrarna som är nu så vet man inte...han kan säkert ha 98 då eftersom min dotter som är 110cm skulle kunna ha 116. Men 104 skulle ändå funka också...

Jag jämförde Frost 98 nu med en orange Molo 86 från förra vintern o det skiljer inte mycket alls, den orange är lika bred o bara lite kortare
    Är den orangea lika mycket kortare överallt? Alltså i benen, ärmarna och grenen? Har grov beslutsångest,märks det!?
  • WTF
    ChokladMoshin skrev 2011-03-04 21:56:08 följande:
    Och jag har heltröttnat på dom gul/lila Katvig ränderna.
    Ska sälja av allt. Kan inte se på dom längre, alldeles för snoriga. Verkligen inte Mini´s färger.

Nån som vet vart man hittar Katvig långärmade i stl. 134?
    Du har ingen body i 86 du vill bli av med? Lyckades batikmönstra vår med hjälp av en grönrandig Geggamojjazipper, INTE snyggt...
  • WTF
    ChokladMoshin skrev 2011-03-04 22:20:02 följande:
    Har faktiskt en och den kommer ut på Facebook imorrn om du håller till där?
    Och det låter inte så snyggt nej
    Yes, håller span imorgon då, tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17