Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ja, gröt eller välling känns bra innan kvällen så de "står sig" lite.
Sorry girls för massa OT!
Lea har de gul/rosa ränderna från Katvig idag och åhhhh, vad fina de är!
Ja det är skitsvårt att veta ju! Jag vill så gärna köpa den lila klänningen med pärlhalsband men velar så om storlek. Det är ju 3 månader tills det är juni månad... Jag tycker ju colibrin sitter helt okej nu, om än lite stor, men vet i tusan om den funkar hela sommaren. Fast det är klart, det är ju ganska många cm hon ska växa för att den ska bli för kort. Fattar inte varför dom måste vara så hemskt breda! Hmm nej jag kanske ska ha en 80? Undrar hur mkt det skiljer det är väl bara 2 cm eller nåt...
och att klättra upp/ner för soffan klarar han den busen...Hej i tråden! Pust,vilken dag.... Sovit typ 2 timmar inatt och Lia har varit såå gnällig och ledsen hela dagen och samtidigt fyller Milo år så man vill ju göra lite med honom. Ibland skulle man vilja dela på sig!
Ingen som köpt haremsbyxorna från NS? Vill ha dom råååsa till den gula tunikan,men vet inte alls hur dom är eller i vilket matrial...
Måste tipsa om detta grymma underbara fynd! Tyvärr alldeles för länge för vår växalåda...
http://www.tradera.com/NY-Fantastisk-MOLO-troja-t-shirt-med-knapp-strl-110-1kr-auktion_302822_127440139
Godkväll!
Smulton; kom på klänningen innan idag men nu kommer jag inte in på FB! Betalar när det funkar!
Godmorgon!
Äntligen fått sova lite inatt, ja, efter 2 iaf då vi flyttade in hennes säng i vårt rum igen.
Solouniko; Så fin Milla i den gula tunikan! Vad har hon för storlek? Jag måste ha den åt Lia.