Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smilla; ååh vad fint med dom velourisarna till dockhusen! Har bodyn som bara hänger här, vet inte riktigt vad jag ska ha till. Undrar om dom byxorna finns kvar på rea nånstans....

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2011-02-16 18:56:30 följande:
    Tack! Ja lurven är ju helt underbar. Men lite stor kanske. Fast han gillade det, för då kan man ju ha tummarna i tummhållarna.
    Verkligen suuuuperfin lurv! Den hade nog Milo med gillat!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-02-16 19:55:05 följande:
    Ni som kan allt har Molo Airbrush kommit ut i suit eller body?
    Japp i suit. Hmm kanske kortärmad body? Inte säker. Vi har en 74:a suit som är på G att flytta När du ändå ska handla menar jag
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2011-02-16 21:11:35 följande:
    Tjolla made my day: efter mitt tidigare flummiga inlägg

Dunis: Verkligen ett fynd! Grattis! 
    Tycker det var väldigt roligt!

Helle menar att det var Lia hon tänkte på när hon såg HJORTsuiten Som jag sen blev såå kär i! Kul! Den fick tom. stort godkänt av sambon
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Åhh inatt har jag soooovit hela natten, underbart, man känner sig som en ny människa!

Jag vill ha NYTT MOLO! Helst NU!

Fick hem underbara HJORT suiten igår, fy tusan vad fin. Lia måste nog testa den sen även om den kommer vara ganska så mkt för stor...

• Tjollabolla

Liljan; Vi har en Brevi SLEX stol som nog är ganska svår att klättra ur. Den är perfekt, Milo hade den när han var liten och nu har vi tagit bort så han sitter som en vanlig hög stol.

Jaha, här var det dax för vattenkoppor runda 2; Lias tur. Så jädrans tråkigt! Milo har ju sportlov och får inte vara på dagis, vad tusan ska man roa honom med nu liksom!

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-02-21 10:23:39 följande:
    Rekomendationerna är väl egentligen 2-3 gröt/vällingmål per dag
    Välling är ju inte alls samma sak som ersättning
    Ersättning är mer samma sak som amning, medan välling är mer som "vanlig" mat
    Så hon känns väl lite liten för att byta ut alla mål på en gång kanske
    Jag säger som Busbellan, välling är ju gröt i flytande form i stort sett och dom säger ju max 3 gröt/välling per dygn. Jag hade nog fortsatt ge ersättning på dagarna och välling på kvällen/natten...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17