• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-13 11:29:53 följande:
    Åh vad bra!
    Det står att det är på bv. Nä inte vuxen, utan barnsjukhuset.
    Om det är på bottenplan så är det nog inte under reumatologen (endokrinavdelningen ligger där, men det är en våning upp) så det skulle kunna vara direkt till höger istället, på bottenplan. Om ni går in genom entren på barnsjukhuset dvs.
    Äsch, svårt att förklara, men det är i samma hus iallafall, hoppas ni hittar Glad
  • h80
    Saraia skrev 2011-01-13 14:42:17 följande:
    kan en på knappt 1 år ha stl 2 på katvigmössa?
    min lilla på 9 månader har storlek 1 o  min stora på 2år o 3 månader har storlek 2. Storlek 1 passar på nästan på stora tjejen också.
  • h80

vill också handla på ajabaja, men det är ju helt omöligt....så segt

• h80
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 11:56:24 följande:
    Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes
    kommer säkert innan imorgon, med min lilla hade jag mensvärt, mensvärk o mensvärk.......o sen krystvärkar direkt
  • h80

nån som vet om denna finns i nån svensk webbshop?
     Baby Knotted Hat - Colibri (Nami)<br>6-12m

• h80
    solouniko skrev 2011-01-16 19:15:11 följande:
    Är den? Då måste jag ju absolut ta 98 på de andra. Vi har ju bara girly rainbow i 92, sen har jag en miau påväg hem i 98 som jag trodde skulle bli stor men då passar den ju kanske redan. Måste ta 98 på kossetröjan också då. Någon som vet förresten om vårens är lika små? Såg den bronx också på LLM, vill haaa!
    Ånej, vi har ju bara girly rainbow också.......då kommer ju gemstones att vara förliten Rynkar på näsan
  • h80

vet nån om den fina modellen på tröjor finns kvar på rean någonstans? 98-110

• h80
    Busbellan skrev 2011-01-16 20:45:26 följande:
    kan fixa en jämförelsebild på girly rainbow och gemstones om du vill
    ja gärna :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17