• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

sugen på rea-shopping Glad är det nån shopp som har nått bra kvar?

• h80
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:23:18 följande:
    När "brukar" barn börja krypa? Jag minns inte när Noel gjorde det och Lea gör det inte än men hon tar sig framåt/bakåt ändå på något sätt. 

jag är sugen på mer klänningar men på sätt och vis är det ju kanske onödigt. Klänningarna är ju helt klart finast på barn som kan gå, annars kasar de ju bara upp.Obestämd 
    det är nog väldigt olika. A började krypa när hon var 6 mån o E började när hon nästan var 9 mån
  • h80

suck, nu klagar dom på mig på pop-säljsidan......det tar för lång tid för mig att skriva (det tog säkert 2 min innan jag hann skriva under bilderna) Tacka vet jag dansksidan 

• h80
    SmillaMilla skrev 2011-01-30 21:29:32 följande:
    ha ha skönt att höra att det inte bara är jag som är lack på den sidan.
    nej, bläää jag tar bort mina bilder igen o lägger dom på danks-sidan istället
  • h80

vilket print var det som var så fint med katvigs lila/vita?

• h80
    Busbellan skrev 2011-01-30 22:43:34 följande:
    Kan tänka mig att det var colibri
    ja, det var det nog
  • h80
    Duntoffla skrev 2011-01-30 23:00:05 följande:
    h80- såg du mitt sista medd i inboxen? Jag är på väg i säng så kika gärna in där och svara innan imorgon Sticker hemifrån vid 8.30 och är sen bara nåbar på mobilen
    det hade jag missat, nu finns svar
    väckar jag nån om jag skickar ett sms nu?
  • h80

jag har fått erbjudande om att köpa en begagnad vinterjacka (molo) i fint skick för 500. Vad tycker ni? Bra pris?

• h80
    Mamma till Simon skrev 2011-01-31 07:58:19 följande:
    Jag köpte en regnbåge jacka igår på T för 310kr i fint skick, det är bra pris och har köpt nya på rean till barnen för 500kr precis så just nu tycker jag väl att det är ett sådär pris, men till hösten så hade jag säkert tyckt att det var ett bra pris
    känner likadant......borde ha köpt på rean, men funderade för länge....
  • h80

Visst brukar BoR vara snabba på att svara på mail?? Jag gjorde en beställning där för 1½ vecka sen, men har inte fått paketet än o mailade o frågade i torsdags, men inget svar.
    Däremot har jag fått beställningen som jag gjorde i onsdags...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17