Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jacao skrev 2010-09-01 20:37:57 följande:
    Så mkt fint i BT - är sjukt shoppingsugen men vet inte riktigt vad jag vill ha Obestämd

Smilla: vilken strl har ni på tretorn skorna? Har tittat på dom men så svårt med strl när man inte vet några mått.
    Svea har stl 27 på dem. Vill du ha innermått?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-01 21:02:30 följande:
    August ska ta kort i skolan imorgon, men vad ska han ha på sig? Antingen ska han ha det han har på denna bilden (Molo och NS) eller ska han ha den röd/blå randiga NS tröjan till mörka harem. Vilket ska man välja?

Det där är superfint, men jag tycker nog ns tröjan. Molos tröjor blir rätt röriga på bild.
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2010-09-01 21:30:50 följande:
    Tack! Då behöver vi nog också 27:or här
    De är verkligen supermysiga! Gillar dem skarpt. Svea tycker att de är coola för de ser ut som mina skor (rosa converse) :)
  • SmillaMilla
    movie skrev 2010-09-01 21:41:05 följande:
    SmillaMilla: Leggingsen var ju jätte fina till kjolen, söta Svea Vet du om dom finns att köpa någonstans?

Vad ni shoppar flitigt och fina kläder hela tiden Jag hinner inte med i erat tempo

Busbellan: Du får följa med på skolfotograferingen och ha klädbyte, hihi
    Tack! Nä jag har inte sett dem mer. Fanns i våras.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-02 12:57:51 följande:

Nu behöver jag overall hjälp till Liam också, köpte ju en Fix men herregud vilken konstig modell.
    Vilken Molo är finast?, regnbåge, grön eller turkos?

"turkos" tycker jag! Den är helt underbar. Älskar vår.
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-09-02 14:51:15 följande:
    Åh, så var man två lurvar rikare Glad en kompis ringde precis, hon var på matadors utförsäljning o undrade om jag vill eha en partypink lurvjacka till Alva o en lila (kommer inte ihåg namnet) till Elsa........det gick ju inte att låta bli
    Kul! Var det bra pris?
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2010-09-02 15:13:46 följande:
    Nån som haft overall från didriksons? Tycker deras turkos/svarta är så snygg!  Köpte precis en så jag hoppas att de är bra Helt ok pris också.
    Funderade först på Molos turkosa men sen föll jag för didriksons istället.  Hoppas att sonen tycker om den också

Så då är det bara ett barn kvar att handla vinterkläder åt, den svåraste... 
    Nej jag har inte haft någon overall, men när jag har tittat så har deras vattenpelare inte varit tillräcklig för mina krav. Men fina är de.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17