Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-09-02 19:10:47 följande:
    och hon har köpt den av mig tror jag och det var preggi som fixade den till mig hahah
    ha ha ja men då är den älskad
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:10:56 följande:
    Jaa, tillsammans med byxan va?
    *saknar*
    Ja precis. De byxorna används väldigt mycket. Passar ju till massor.
    Fiiin shopping i bt! Vad jag saknar buggan, men jag har inte något att sätta i den heller så.
  • SmillaMilla
    H I L L A skrev 2010-09-02 19:14:50 följande:
    Jag menade att jag trodde att ingen Didrikson hade MER än 10 000 vattnpelare. För det stämmer väl? Den bästa har väl 10 000 ?
    Nä 10000 är väll det mesta en overall kan ha väll? "Mer" var kanske fel ord att välja. Det skall så klart vara 10000 o inget annat. Men jag tror att denna modell är ny för i år, innan har nog alla varit 2000.
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:18:51 följande:
    Byxorna är jättefina, här har vi nästan växt i storleken större och kan börja använda dom.

Buggan är jag verkligen lycklig över och hoppas att jag blir lika nöjd sedan när den väl ska användas. Nu står den i sovrummet och ser fin ut bara.
    Ja du kommer garanterat att bli nöjd. Jag har haft mååååånga vagnar o buggan var helt klart den bästa!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-02 20:12:50 följande:
    Godkväll flickor.

Blir snart galen på mina overall bekymmer, snart lägger jag ner allt o så får Liam gå runt i regnkläder hela vintern
    Molo eller Hummel???????
    Regnbåge, grön eller turkos Molo? Svart Hummel? Storlek? *gaaaah*
    Då röstar jag för turkos /fjord molo overall!

• SmillaMilla
    stjärna4 skrev 2010-09-03 17:01:24 följande:
    SmillaMilla:Visst har du bubblegumoverallen?Tänkte beställa en strl 92 till min ca 85 cm flicka.Funderar vad jag ska köpa för väpnarluva till?Funderar på den jag frågat om här ovan ocg förstått att jag nog kan beställa en i storlek 3-5 år till min snart 2-åring med huvudomfång på ca 49cm!Vet du kanske någon som passar bättre?
    Ja Svea har bubbelgum overallen. Hon blir 3 år nästa vecka och är 94 cm och jag har köpt stl 104 till henne. Mössa har jag nu köpt rådjursråinsen. stl 2-3 år.
  • SmillaMilla
    stjärna4 skrev 2010-09-03 17:18:27 följande:
    Som jag skrev ovan väljer jag mellan didriksons och molo.Är molooverallen jättebra och värd de extra pengarna?
    Men då kanske inte jag kan ta 3-5 år om du har tagit 2-3 år till din 3 åring?Kanske gemstones är fin till bubblegum?
    Ja alltså vi har en tidigare i stl M o den antar jag är som stl 2-3 år så jag testar den, men har inte fått hem den än.

Jag har meilat både babyshop och busochrackartyg om vilka mössor som passar bäst.

Busoch rackartyg tyckte rådjuren pasade bäst men att knit också funkade.

Babyshop tycker: www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=226&c=37&page=1&rnum=24 eller den andra modellen men i samma färg.
  • SmillaMilla
    stjärna4 skrev 2010-09-03 17:18:27 följande:
    Som jag skrev ovan väljer jag mellan didriksons och molo.Är molooverallen jättebra och värd de extra pengarna?
    Men då kanske inte jag kan ta 3-5 år om du har tagit 2-3 år till din 3 åring?Kanske gemstones är fin till bubblegum?
    Jag skulle inte valt didrikssons eftersom jag hört att flera varit missnöjda samt att deras vatrenpelare bara är 2000 mot molos 8000.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17