Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-11-22 08:08:19 följande:

Nej jag ska inte dit denna gången.

Kristyr skrev 2010-11-22 06:50:09 följande:
    Inga vakna? sovit knappt 4h inatt. 01-05

Sååå trist när man inte får sova.

Värsta med att ha mer än ett barn att de nästan aldrig sover samtidigt..

ja....*gäsp*  minst 12h till sängen....
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-22 14:53:11 följande:
    Ja, kanske snarare det.

Jag måste ta tag i det där med Noels klädsel snart tror jag. Ska nog kolla efter en POP-skjorta på Tradera tror jag. Känns så onödigt att köpa helt nytt när han använder den 2 ggr (jul och nyår) Han har aldrig skjortor annars.

Vilka butiker har fått nya Småfolk utom Små Vi?
    bor
  • Kristyr
    Love Isac skrev 2010-11-22 15:18:15 följande:
    Hej alla!!Slänger mig in i tråden som en virvelvind och hoppas på lite hjälp av experterna!!Skrattande
    Bra rea på Hummel nånstans???
    i helgen var det iaf 30% på lpl
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-11-22 20:09:24 följande:
    Oj ja men då kanske vi behöver 92 ändå, inge kul om den passar typ två veckor ju annars Bättre lite för stor än för liten, växer gör hon ju alltid! Finns den i 92 någonstans då?
    Jag tycker inte den ser konstig ut om man viker upp ärmarna. Jag har en 80a till Elin som nu är omkring 70 lång. Har haft den sedan hon var 67 lång. Den får perfekt ärmlängd om "mudden" på ärmen viks upp. I övrig ser den inte alls stor ut.
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-11-22 20:16:13 följande:
    När kunde era tjejer ha 62/68 i kortärmade Molo klänningar?
    Funderar på om min lilla kanske kan ha det i sommar.....?

Usch, mår så dåligt, ska till sjukhuset imorrn igen så dom ska sticka Mini och ta blod.
    Tycker så synd om henne och det ska hon behöva göra 1gång i veckan tills hon blir 6 månader sen kanske mer sällan, sorry för Ot. Skäms
    åhh jag vet. Tog blodprov 3 gånger när lillesyster var liten i somras för levervärden (gulsot) Inte kul. Speciellt när det inte var någon som inte var så duktig och ta.. :-/ Det var på VC, de är inge stjärnor direkt.
  • Kristyr
    Pepper79 skrev 2010-11-22 20:27:30 följande:
    Hej på er!

Lite ot, men var brukar ni köpa mailingbags? Tänkte kanske prova på någon ny leverantör...
    m-kylli eller vad det heter.. jag har vart nöjd. När jag hade nån fråga och undra om nån sort så fick jag hemskickat ett prov.
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-11-23 19:49:57 följande:
    Men åååååå.....
    Efter inköpet av lamm-tröjan har storebror här önskat sig en bondgårdströja mest av allt i välden och vad ser jag för print?!!?!? Hoppas, hoppas, hoppas att den kommer i långärmad tröja (inte med några fjolliga knappar eller så!!) Hjärta
     blir säkert med lite rynk på
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-11-23 19:59:21 följande:
    Då får jag banne mig ta fram saxen o symaskinen - en bondgårdströja ska flytta in här!!!

ja då är det nog lättare att sy om filten.. Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17