Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2011-01-09 22:27:56 följande:
    Väldigt OT men ni har ju koll på läget i den här tråden. 
    Var köper man skalkläder till vuxna? (Helst på nätet... Vet ju att det finns på TeamSportia och sånt men vill som sagt gärna köpa på nätet för att slippa köra någonstans och leta runt. Köper man på nätet vet man att det finns o.s.v.).

Större damstorlek, men lättast är nog att hitta en herrstorlek kanske. Det ska vara bra, ordentliga, hållbara saker. Men helst inte alldeles alldeles för dyrt (Typ inte 3000 kr per del från Haglöfs lixom). Jag kommer bara kunna ha det denna säsongen eftersom det troligen kommer trilla av mig till hösten, så jag vill inte spendera en förmögenhet. Runt 750-1000 kr per del som max! Men gärna runt 500 per del.

Hehe, jag vill alltså ha jättebra grejer för typ inga pengar alls Någon som vet var man hitta det?  

Börjar jobba den 31:e och skulle verkligen behöva det då... 

vet inte om nån annan svarat. Men everest  och sedan har kanske intersport sitt märke med?
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-01-10 11:01:05 följande:
    morrn morrn....
    hm nästa vecka ska ja till storstaden ala sthlm =P en av dagarna ska ja ha lektion på saxska lr hur det stavas =P... vart sjutton ligger det hahahah?
    såg att dunis han före..
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-01-10 11:37:34 följande:
    pluggar till spec. ssk barn och ungdom=).... så lilla mellisen får ju vackert följa med oxå =P..... sak bo i huddinge, hmm okej
    ja lä vella ändå hamna i haparanda =P......
    men då tar ju pendeln och se sedan gå 5-10 min (10 min att gå som gravid med en brant trappa) 15 min att gå omväg så man slipper trappan med vagnen

Du kliver av på södra station.
  • Kristyr
    Pepper79 skrev 2011-01-10 13:28:09 följande:
    Hhhmm när kan man ha stl 98 i NS jeans? Funderar på om jag ska bunkra favoriter, eller om de får ligga alldeles för länge i växalådan....
    Har inte provat några 98or än. Han är 94 just nu.
    Fast just nu är ju 98 och 92or ung samma uppsättning byxor så då är man inte lika ivirg att byta storlek
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-01-10 14:24:11 följande:
    går den till södra station ifrån huddinge lr måste ja in till centralen å byta riktning med =/
    Duntoffla skrev 2011-01-10 13:54:03 följande:
    Haha...det går säkert bra. Kul inriktning du valt!
    jo=) har halvvägs kvar sen så=)
    nix stationen innan centralen är södra så det är bara att hoppa av. Lätt som en plätt

Hudding-stuvsta-älvsjö-årstaberg och sedan sthlm södra.
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2011-01-10 14:20:36 följande:
    Nja, tror jag har en gammal goding Raw Red eller vad sjutton de heter som väntar i 98. Henric klär kanon i de smalare modellerna och jag tror (?) att det är en av dem??
    funderar på om jag med inte har ett par sånna fina i lådan...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 14:28:31 följande:
    Jäpp, det var skönt. Pappa hämtade också Börjar bli lite för bekvämt med pappa tror jag.
    Tur jag skämmer bort honom ibland så jag inte får allt för dåligt samvete.

Jobbigt med kruppen, båda mina äldsta har haft det. Hoppas du får ngt som hjälper.

Om du ska till Sös och har vagn med dig så är det smidigast att ta tåget till Södra station och sen en av dom blåa bussarna som stannar precis unanför huvudentren till sjukhuset alt. gå som nån skrev.'
    från södra går bara 4an som inte stannar upp vid sös den stannar nedanför. Går ju likasnabbt att gå som och vänta på en buss
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-01-10 19:32:58 följande:
    Åhh vad skönt!! Blev riktigt orolig där ju *phjuu*
    Posten har krånglat mycket för mig, senaste är en köpare som fick en helt annan grej i sitt paket än det jag skickat, paketet var uppbrutet och ihoptejpat igen med ett visitkortsetui istället för klänningen jag skickat FörvånadFörvånad
    Vad sysslar de med på posten egentligen?? Tyckte att de skulle göra ett julklappsbyte eller?!?
    *fnissar*

Ja vad håller de på med?

Hämtade ut mitt paket idag och det var rätt kläder i det iaf...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 18:26:41 följande:
    Fast i förra veckan tog jag en buss utanför södra som gick mot Sickla och den stannade utanför entren.
    Och i detta väglag med barnvagn så skulle jag inte gå
    just ja 74an eller vad den heter går med upp där... hade inte koll på att den gick förbi södra.

Blåbussar är dock lite smidigare med barnvagn än de röda.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17